  • Data: 2011-12-03 11:56:50
    Temat: [EOT] Re: Jaki środek penetrujący?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-29 15:29, Bartek pisze:
    > Użytkownik "Czeslawek"<c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:jb0jgp$m8q$1@inews.gazeta.pl...
    >> W dniu 2011-11-28 13:01, Bartek pisze:
    >>> a jaki to silnik?
    >>
    >> 1.9TDI - BJB
    >

    > daj znac jak sie skonczy :)

    Skończyło się dobrze. Świece żarowe odkręciłem bez potrzeby
    przekraczania momentu 30 Nm i bez używania środków penetrujących. Lekka
    korozja złapała zaledwie dwa górne zwoje gwintu świec.
    Powyższe oznacza, że mechanik, który stwierdził zapieczenie świec
    żarowych był ch...y, albo chciał mnie naciągnąć na kasę.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek