  • Data: 2011-12-05 20:55:57
    Temat: Re: Jaki środek penetrujący?
    Od: "lublex" <l...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MiKhau" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jb7r0q$7qc$1@node2.news.atman.pl...
    > Ooowlaśnie, i w tym momencie trzeba "coś w dziurze tkwiące" szybko,
    > gwałtownie schłodzić.
    > Może sie da, chociaż połączenie takie (np.gorące łożysko na zimny wałek)
    > traktuje sie jako nierozbieralne (nie da sie wywołać na tyle różnicy
    > temperatur elementów aby umożliwić demontaż)
    > Ale w tym przypadku różnica temperatur to jedynie dodatek.
    > Pozdr.
    > MH

    Możemy sobie dywagować dowoli:
    - na tyle szybko ogrzewać otoczenie (głowicę) aby szybciej nabierała
    temperatury niż to wkręcone w środku (ech, gdyby nie ta masa)
    - j.w. ale z silnym chłodzeniem tego wkręconego (ech, gdyby nie ta wymiana
    cieplna tzn. zim/l/na)
    - na tyle szybko ochłodzić to wkręcone aby nie ochłodziło tego w co było
    wkręcone
    - ww. jest możliwe (ech, gdyby nie ta technologia)
    - ww. technologia jes możliwa (ech, gdyby nie te koszty)
    - itd, itd...

    pozdr
    lublex