    From: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>
    Subject: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 13 Dec 2013 18:55:05 +0100

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 16:39:59 +0100, robik napisał(a):

    > Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:3v36nnv3uwgr$.dlg@computadora.pl...
    >
    > Słowniczek ortograficzniutki przy okazji wgraj tam kochaniutki

    No ok, tylko nie czaje o co chodzi? Masz jakis telefon do 300-500zl?

    Moze zauwazyles: "przeze mnie"? Spoko wiem jak się to pisze, a dla czego
    akurat tak napisalem - pojecia nie mam :D

    Reszta poprawnie, bez ortografow... Co prawda bez znakow diaktrycznych, ale
    taki mam czytnik news, mozna na nim wymusic poprawne kodowanie, ale
    potrzebuje do tego odpalic serwer proxy, dodatkowe programy itd... Moim
    zdaniem za duzo czasu i RAMu zajmie calosc, problemow itd itd. Ale to na
    czytniki.news dyskusja...

    Moge pisać od teraz z ogonkami.
    ćma to śmierdzące ścierwo - á, ą, â, ă, ä. S - ś, ş, š. D - ď, đ.

    T.V.