  • Data: 2021-06-26 08:46:04
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2021 o 23:26, ii pisze:

    > Patrz na rozmiary, wiele telefonów ma szerokość niewiele większą a tylko
    > wysokość większą i wychodzi większa przekątna.

    ii, bardzo Ci dziękuję za zwrócenie mi uwagi na ten właściwie
    oczywisty fakt, ale ja po wzmiance ToMasza, że, cytuję
    "poco f3 jest o 36% większy od lumi" trochę wpadłam w panikę.
    Dopiero po Twoim poście spokojnie przymierzyłam się do mojej
    Lumii wyobrażając sobie co by było gdyby była szersza o np.
    3 mm. Byłoby nadal OK. Oczywiście będę zwracać uwagę na wymiary,
    ale one już nie powodują dla mnie eliminacji większości modeli.
    Zresztą, ja właściwie nigdy nie obsługuję telefonu jedna ręką,
    poza włączaniem i wyłączaniem. Kciuka w ogóle do tych operacji
    nie używam.Zawsze trzymam telefon w lewej ręce, a wybieram coś
    lub przesuwam prawą. Czyli nie używam telefonu w biegu.

    Każdy ma swoje nawyki i inne warunki. Ostrzegano mnie tutaj
    przed słońcem od strony przedniej szyby.To nie mój przypadek.
    Mam uchwyt po starej nawigacji, bardzo dobry, który do telefonu
    znakomicie się nadaje. Jest przyssany do bocznej szyby, tej części,
    która się nie otwiera. W moim Peugeocie tak jest.
    Oczywiście ta przyssawka, jak każda, może puścić. Tak się parę
    razy zdarzyło na przestrzeni lat i nawigacja ma nawet pękniętą
    tylną część obudowy, na szczęście w niczym to nie przeszkadza.
    Stąd w nowym telefonie zwrócę uwagę na wszelkie "amortyzatory"
    chroniące podczas upadku z uchwytem. Jeśli macie w tym względzie
    jakieś doświadczenie, to proszę napiszcie.
    Ja dalej porównuję i wybieram.:-)

    Pozdrawiam
    Ewa