  • Data: 2021-06-27 09:38:09
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niedzielę, 27.06.2021 o 01:30, Ewa napisała:

    > Ja pisałam o Samsung Galaxy M21 (dokładna nazwa z Twojego poprzedniego
    > newsa) za 699 zł w RTV-EURO-AGD.
    > Natomiast Beidou, Galileo i Glonass są w Samsung Galaxy M21 SM-M215
    > za 1399 zł w MediaExpert.

    Dokładnie tak - SMARTFON SAMSUNG SM-M215 GALAXY M21 BLACK - jest opisany
    na fakturze żoniny telefon, kupiony w kwietniu br. na Allegro w sklepie
    Avans za 799 zł. Do tego doszło etui 3MK Amor Case za 39,99 zł i karta
    pamięci Sandisk Micro SDHC 32GB UHS C10 za 25 zł, co kosztowało mnie
    w sumie 863.99 zł. Czego to się nie robi dla kobiety gdy jest miła...