  • Data: 2021-06-15 00:37:53
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2021 o 15:39, Ewa pisze:
    > A ja Ci radzę, nie czytaj wcale. Myślę, że nie tylko ja jakoś to przeżyję.

    Ja go pląknąłem :]...i jest niewidoczny. Polecam. Nigdy NICZEGO
    wartościowego nie napisał w ostatnich kilku latach. Ewentualnie jakieś
    pytania bez uzasadnienia czy przygotowania merytorycznego. PiSior,
    zwykły Pisior/złom/śmieć. BTW, z Lublina, ale bez KUL'u. Gruby,
    zakompleksiony z predyspozycją do cukrzycy II z niewydolnością nerek (na
    własne życzenie) 40+ bez spojrzenia na rozwój. Zbieracz odpadów, mitoman.

    Kup POCO 3 6/64 zapewni Ci wszystko w ramach budżetu (sprawdź). Polecam.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>