  • Data: 2021-06-15 01:01:34
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj łapałem kilkadziesiąt minut -- dziś (w tym samym
    > miejscu, metr od okna, na parterze itd...) 2 sekundy...

    Ja łapałem własnego pierda w czasie 1 sek od pierdnięcia. Ty go nie
    wyłapałeś :) Motylku, E-manualu, przestań pierdolić bez sensu. Makowa
    Panienka Ewa i tak ma swoje widzimisię i wątpię aby załapała się w 100%
    na trzepotanie skrzydełek, na twoje pierdolenie farmazonów. Dosyć ją
    zwiodłeś na swoje widzimisię, więc tym samym przestań ją wciągać w
    bagno. OK, twój ekshibicjonizm jest OK ale skoro Ewa ma ochotę na więcej
    to doradzaj jej więcej niż to co masz. Konkrety motylku :)
    Model/marka/uzasadnienie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>