  • Data: 2021-06-15 11:39:20
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2021 o 11:08, Eneuel pisze:
    > Ewa
    >
    > : przede wszystkim bardzo dobry GPS i tym samym nadawał się do
    > nawigacji
    >
    > Dziś chyba jest promocja na Poco F3 i na Poco X3pro, ale wg mnie
    > nie warto tego kupować bez starannego obejrzenia...
    >
    > F3 do nawigacji lepiej nadaje się wg mnie z uwagi na AMOLED.

    Dzięki.

    Znalazłam ranking telefonów z GPS zaktualizowany 02-06-2021:
    https://technologiagps.org.pl/rankingi/telefony.html
    i tam telefony Poco stanowią połowę wymienionych.
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ranking odzwierciedla tylko pogląd
    tego, kto go publikuje, może także być sponsorowany, ale jak jest w tym
    wypadku nie wiem.

    Co do oglądania, to zawsze wolę kupować coś co mogę obejrzeć, ale nie
    sądzę żeby przy moim braku doświadczenia samo obejrzenie pozwoliło mi
    zdecydować czy dany model spełni moje oczekiwania co do GPS.
    Tutaj raczej zakup przez Internet byłby wskazany, bo mogłabym popróbować
    przez 2 tygodnie i ewentualnie zwrócić gdyby okazało się, że to nie to
    czego szukam. Wtedy jedyna strata to koszt dostawy i zwrotu, w
    porównaniu z ceną telefonu chyba warto. Jedak zwracanie towaru nie jest
    zbyt przyjemne, ale coś za coś.
    Optymalne wydaje się rozwiązanie polegające na wykonaniu kroków w
    następującej kolejności:
    - lektura wskazówek z postów na tej grupie i dodatkowych informacji z
    Internetu oraz wstępny wybór modeli, które mnie interesują
    - obejrzenie w sklepie tych wybranych modeli i dokonanie selekcji
    - zamówienie przez internet (może Allegro) wybranego telefonu
    Długa i czasochłonna droga, ale cena smartfona nie pozwala na pochopne
    decyzje. Nie mam zwyczaju zmieniać zakupionego sprzęt zbyt często, więc
    poświęcenie czasu ma sens. Jedynie "dopingiem" może tu być możliwość
    przegapienia promocji.

    Pozdrawiam
    Ewa