    From: Mackenzi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Date: Wed, 21 Sep 2011 01:41:53 -0700 (PDT)

    On 20 Wrz, 11:25, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Blackberry 9300 albo 9780 (ze wskazaniem na ten drugi), choć te pełnię
    > swoich możliwości rozwijają z odpowiednią usługą, a nawigacje sa dosyć
    > słabe - niemniej są.
    > Sam sobie zresztą ograniczasz, bo zdecydowana większość programów
    > nawigacyjnych wymaga ekranu dotykowego.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    > aka Jan Strybyszewski

    Waldek ma racje... BB 9780... Mam, używam i jest rewelka jako telefon,
    komunikator i na dobrą sprawę jak Ci trzeba to i modem. Aparat robi
    naprawdę bardzo ładne zdjęcia (smasung, nokia i cała reszta zostaje w
    tyle w tym temacie)...
    Dotykowiec...? Też fajny i funkcjonalny pod jednym małym warunkiem, że
    jest to min. 7 cali... Mam jeszcze GTAB'a i naprawdę rewelacyjna
    maszynka do pracy, sporadycznie można sobie z niego zadzwonić przez
    słuchawkę bluetooth albo zestaw głośnomówiący no i rewelka jako
    nawigacja (w moim przypadku naviexpert) a także mobilny terminal
    zdalnego pulpitu RDP, ssh itd...
    Na BB z nawigacji polecam także naviexperta jednak jest mały zonk :-
    ( Jak dowiedziałem się od obsługi klienta NE, jedynym dystrybutorem NE
    na BB jest sieć Orange więc tu może być mały problem :-( ale możesz
    szukać jeszcze innych nawigacji.