  • Data: 2011-09-20 21:16:49
    Temat: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pojadę po staremu
    > Chciałbym kupić telefon/smartfon z następującymi właściwościami:
    >
    > - wifi
    jak już połączysz sie z wifi, jesteś w sieci to co dalej? serwer ftp?
    skype czy opera mini? Bo nie wiem czy wiesz IE7 to raczej nie uruchomisz
    > - nawigacja samochodowa
    nawigacja samochodowa w polsce to przede wszystkim automapa. Nie żeby
    nie było innych - są. Ale kupować nowe urządzenie które ma być po części
    nawigacją i odciąć sobie możliwość skorzystania z automapy? Conajmniej
    brak rozsądku. No chyba ze na 100% wiesz ze chcesz taki czy inny
    program, ale to byś nie pytał...
    > - aparat z autofocusem do robienia zdjęć tekstów
    > - dioda do świecenia latarką
    > - w miarę mocna bateria
    > Jest jeszcze jakiś telefon, na który powinienem zwrócić uwagę?
    Kupić nokie i nawigcje z biedronki. jak nie to telefon z WM.
    ToMasz