  • Data: 2011-09-21 09:00:22
    Temat: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 01:41:53 -0700 (PDT), Mackenzi napisał(a):

    > Waldek ma racje... BB 9780... Mam, używam i jest rewelka jako telefon,
    > komunikator i na dobrą sprawę jak Ci trzeba to i modem. Aparat robi
    > naprawdę bardzo ładne zdjęcia (smasung, nokia i cała reszta zostaje w
    > tyle w tym temacie)...

    Nie, no nie przesadzajmy, zdjęcia są rewelacyjne jak na Blackberry, ale
    dosyć przeciętne jak na współczesną komórkę. Ostrość (nawet tych ostrych)
    jest taka sobie, barwy są często przekłamane itp. Ale jak na BB jest i tak
    dobrze, bo to co robiły poprzednie modele to masakra była.

    > Dotykowiec...? Też fajny i funkcjonalny pod jednym małym warunkiem, że
    > jest to min. 7 cali... Mam jeszcze GTAB'a i naprawdę rewelacyjna
    > maszynka do pracy, sporadycznie można sobie z niego zadzwonić przez
    > słuchawkę bluetooth albo zestaw głośnomówiący no i rewelka jako
    > nawigacja (w moim przypadku naviexpert) a także mobilny terminal
    > zdalnego pulpitu RDP, ssh itd...

    ma też spore wady jako smartfon - brak wielu popularnych programów (np.
    Skype), GG (ten co jest to masakra jest, trzeba knuć z Gtalkiem i
    transportem jabbera), w ogóle ilość programów jest taka sobie. Jeżeli
    chodzi o darmowe programy to już w ogóle masakra.

    to też spora przesada: http://www.naviexpert.pl/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu