  • Data: 2011-09-20 12:04:14
    Temat: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-09-20, o godz. 11:37:48
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Niektórzy używają do tego widoku przez szybę, sprawdzając przy okazji
    > czy oprócz kształtu drogi nie ma innych przesłanek do zaprzestania
    > wyprzedzania.

    Tym niemniej jadąc z odpaloną nawigacją widać na ekranie ciut więcej z
    kształtu trasy niż do pierwszego zakrętu. I zamiast spinać się,
    redukować bieg i wyprzedzać teraz można to zrobić za kolejnym zakrętem
    za kilkaset metrów gdzie ta prosta będzie dłuższa widząc na wspomagaczu.

    > Nie wspominając już, że jakiekolwiek wyprzedzanie bez widoczności
    > całego odcinka aż do miejsca w którym go zakończysz jest kosmiczną
    > głupotą.

    A gdzie ja to napisałem że wyprzedam bez widoczności? Widok trasy
    doskonale pokazuje że np. za kolejnym zakrętem jest tak długa prosta że
    można wyprzedzić bez redukowania biegu więc warto poczekać. Od
    myślenia to w żaden sposób nie zwalnia, za to pokazuje jak jest
    poprowadzona droga którą się poruszasz i pomaga w jeździe. Dodatkowo np.
    pozwala określić że znak A-1 czy A-2 to naprawdę ostry zakręt czy takie
    widzimisię miał projektant drogi dla zakrętu który ma kilka stopni.
    Dlatego wolę nawigację z zasięgu wzroku żeby specjalnie nie odrywać
    oczu od jezdni. Niestety wiele wbudowanych nawigacji nie nadaje się do
    tego celu bo ekran masz na wysokości kolan.

    Zdrówko