  • Data: 2012-02-18 12:02:07
    Temat: Re: Jaki smartfon ;)
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 12:43:27 +0100, Akarm napisał(a):

    > stawiam zawsze brak gubienia zasięgu, co od razu eliminuje wszelkie
    > sony-ericssony.

    O widzisz, to już jakaś wskazówka ;). Dzieciakiem nie jestem i napisałem,
    że oprócz rozmawiania i wygodnego pisania SMS mam takie i takie wymagania,
    głównie wygodny internet czy duży ekran, dobra bateria. Nie wszystko jest
    tak samo ważne. Chodzi mi też konkretnie o wybór z wymienionych modeli
    ewentualnie podobnych w podobnych cenach.

    --
    Krasnal