  • Data: 2012-02-19 08:26:19
    Temat: Re: Jaki smartfon ;)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:37:00 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > No więc właśnie nie ma takiego.
    > Różnice między poszczególnymi wersjami Androida są podobne jak między
    > generacjami Windows i tak samo ciężko na jednym sprzęcie zainstalować
    > więcej niż dwie generacje systemu tak, aby można było powiedzieć, że to
    > dobrze chodzi. W tym momencie w Banana Republic of Poland nie kupisz
    > telefonu z ICS (chyba, że właśnie coś wprowadzili do sprzedaży), czyli
    > jesteś skazany na 2.3.x

    Co ci zawiniły Motorola Razr i Galaxy Nexus, że je znikasz? A na początku
    marca aktualizację do ICS mają dostać HTC z rodziny Sensation...

    > A to oznacza, że JAK DOBRZE PÓJDZIE to BYĆ MOŻE będziesz mógł zainstalować
    > na tym ICS w bliżej nieokreślonej przyszłości. A to znów znaczy, że na
    > Jellybean są małe szanse. Warto pamiętać, że ludzie z xda-dev są świetni
    > albo nawet najlepsi na świecie, ale nie są cudotwórcami.

    No, do cudotwórców naprawdę im niedaleko, skoro jest już zupełnie niezły
    ICS na Desire :)

    > Żeby na dany telefon wypuścić jakąś generację systemu (załóżmy, że ICS), to
    > na takie rozwiązanie sprzętowe (chipset z wszystkimi przypierdasami) musi
    > wyjść jakikolwiek oficjalny system - chodzi o sterowniki sprzętu, których
    > magicy z xda-dev sobie nie zrobią sami.

    Zrobią, zrobią ;)

    > Oczekiwanie, że za 2-3 lata wciąż będzie nowy system na telefon kupiony
    > teraz jest równie rozsądne jak oczekiwanie, że Windows 7 pójdzie na Pentium
    > III ze 128 MB RAM. Po pewnych sztuczkach da się uruchomić zapewne, ale
    > używać tego się nie będzie dało.

    Tylko że na Desire custom ROM z Sensation działa równie sprawnie (albo i
    lepiej) jak oryginalny Gingerbread, dając przy tym możliwość zainstalowania
    więcej niż kilku aplikacji na krzyż. Co przeczyłoby tezie, że się nie da, a
    jak się już da, to będzie działało źle.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."