  • Data: 2012-02-18 16:50:28
    Temat: Re: Jaki smartfon ;)
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu So 18 02 2012 17:25, Krasnal pisze:

    > Np. czy to zmiany tylko estetyczne dotyczące wyglądu menu czy to tak jakby
    > inny system?

    Raczej to drugie: błyskawiczny dostęp do włączenia/wyłączenia danych
    pakietowych/Wi-Fi/BT, wyciszenia fona. Skróty do aplikacji na pulpicie
    pojedyncze, a nie jak wcześniej "czteropak", podobnie kontakty.
    "strzałka w lewo", zamiast "menu -> wyjdź", itd. Na pewno jest dużo
    większa zmiana Anna -> Belle, niż ^3 -> Anna, czy v5 -> Anna.
    BTW "Stare, dobre, sensowne" menu pozostało :-D

    > Głównie chodzi mi o to, czy aplikacje na Symbian 3 bedą bez
    > problemów działać na Belle?

    Zapomnij. Po zaktualizowaniu Anna -> Belle systemu, 3/4 (nie liczyłem,
    tak szacuję) aplikacji jest niekompatybilna. Choć są nowe wersje pod Belle.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D