  • Data: 2011-05-30 16:45:23
    Temat: Re: Jaki skuter wybra? ?
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2011 17:53, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Micha? Gut"<m...@w...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:iruepd$adi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Piaggio Free tak - rok wstecz. A je?li chodzi o wi?ksze sprz?ty to piaggio
    > Liberty za bardzo nie konkuruje - wysoka cena, technologia jak w starych
    > ma?ych skuterach (AC, ga?nik)

    AC? Według danych na stronie http://kymco.pl/?page_id=567 (strona
    Motorlandu chyba) agility jest też chłodzone powietrzem. Co innego
    People. Niedalej jak tydzień temu stałem przed wyborem
    agility/people/liberty/looxor (125 i 150 ccm) i wybór padł ostatecznie
    na liberty.

    A wysoka cena?

    Zapłaciłem za skuter w DOBRYM/NIEZŁYM stanie 1900 pln. Nowych nie brałem
    pod uwagę, a może wtedy Liberty wydawałoby się drogie.

    Pozdrawiam
    HvS