  • Data: 2011-05-31 18:07:44
    Temat: Re: Jaki skuter wybra? ?
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cena nie wysoka.
    > Ale por?wnuj?c sprz?ty fabrycznie nowe: Liberty to koszt oko?o 10kPLN. Hond?
    > SH 125i kupi?em za tyle samo, jest LC, i na wtrysku, ma 2 tarcze. Og?lnie do
    > Liberty nie ma co por?wnywa? technologicznie. Liberty mo?na por?wna? do
    > Agility (cho? ten moim zdaniem lepiej wygl?da i kosztuje prawie o po?ow?
    > mniej)
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

    Gdym miał kupować nowy to raczej na bank by to było Agility (mam do
    Motorlandu - importera ze 2km) tak jak teraz patrzę to te SH nie głupie
    wcale jest, niewiem tylko jak z częściami na rynku wtórnym. Modele
    starsze z allegro mają z tyłu bęben i pewnie gaźnik. W każdym bądź razie
    gratuluje.

    Pzdr.
    HvS

    PS. Moje Liberty mogłoby być trochę szybsze :)