  • 1. Data: 2011-05-29 18:24:15
    Temat: Jaki skuter wybrać ?
    Od: xkuba15x <kuba57@_NOSPAM_autograf.pl>

    Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem
    jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za
    danie mi porady na ten temat.

  • 2. Data: 2011-05-29 18:41:45
    Temat: Re: Jaki skuter wybrać ?
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:
> [...]
    > jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    > Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za

    suzuki burgman, mam (400ccm) i polecam

  • 3. Data: 2011-05-29 19:50:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 18:24:15 +0000 (UTC), xkuba15x napisał(a):

    > Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.

    To jest grupa motocyklowa.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2011-05-29 19:56:28
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KRZYZAK"
    To jest grupa motocyklowa.

    A skuter to nie motocykl???
    na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-05-29 20:14:39
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "xkuba15x" <kuba57@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem

    Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

  • 6. Data: 2011-05-29 20:31:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-29 21:56, Tytus z domQ pisze:

    > A skuter to nie motocykl???

    Ano ni chuja nie motocykl.
    Panie Prezesie PRM-Pragi.

    A ze pisza tu motocyklisci co maja skuter to jest calkiem inna sprawa.
    Oni sa tu na miejscu albo i bardziej.

    Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

    KJ

  • 7. Data: 2011-05-29 20:42:25
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów" Ano ni chuja nie motocykl.
    Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

    Podobnie jak GSXR i Dainese???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-05-29 20:44:17
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

> [...]
    > jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    > Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za

    Wszystkie wymienione przez Ciebie są podobnej klasy (najwyższa półka wśród
    piećdziesiątek) i mają podobne osiągi (wszystkie to dwusuwy).
    Wybierz ten, który Ci się podoba i na którym jest Ci wygodnie -(Speedfight,
    Viva City są mniejsze, Aprilia SR, Gilera Runner większe)
    Najwiecej info dot. pięćdziesiatek znajdziesz na stronie www.skutery.net

  • 9. Data: 2011-05-29 20:53:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    > Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za

    Suzuki AY50 Katana.Jest najlepsza bo ja taka mam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 10. Data: 2011-05-29 20:55:21
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 21:56:28 +0200, Tytus z domQ napisał(a):

    > A skuter to nie motocykl???
    > na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

    Krwa, mam nadzieje, ze nie jestes TYM Tytusem!

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)