  • 81. Data: 2014-04-24 19:35:53
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ljbhgk$4dm$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał

    > Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
    > radę jako podjezdek mimo twojej wagi.

    A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się
    nie męczyło i sensownie paliło?
    I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale
    z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.
    Umyśliłem coś z otwieraną szczęką, ale wszystkie które nie są kosmiecznie
    drogie, małe wypadają, nawet niektóre XXL są ciasnawe do mojego pyska. :-(

    Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart, V-can
    V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO
    fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?

  • 82. Data: 2014-04-24 21:18:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-24 17:15, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu.
    > Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?

    Nie wymagaj za dużo od debila.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2014-04-25 08:38:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > W ktorym miejscu po tej woli? Bo ja to tylko po prymasa latam.

    Cholera ;) myślałem że mi się takie rzeczy nie zdarzają. Dzięki za
    zwrócenie uwagi.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 84. Data: 2014-04-25 08:43:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-24 21:18, RadoslawF pisze:

    > Nie wymagaj za dużo od debila.

    postaraj sie bardziej Radoslaw

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 85. Data: 2014-04-25 08:43:37
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę,

    Dlaczego?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 86. Data: 2014-04-25 09:11:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?

    Tak w temacie:

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/t1.0-9/10177316_672884602748950_98788418095474790
    7_n.png

    Komentarze rozwalają:

    - Męczysz się i tu, i tu. Ale przynajmniej na tym z lewej, po pewnym
    czasie czujesz ulgę.

    - Po kac kupie na pewno

    - Ten z lewej pewnie nie jest z Chin.

    Śmiechłem :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 87. Data: 2014-04-25 09:13:24
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:35:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    Moim zdaniem malo przyjemna bedzie ta jazda. Ale to zalezy od temperamentu. Niektorzy
    lubia sie taczac inni nie.

    > A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się
    > nie męczyło i sensownie paliło?

    Zerknij na spritmonitor. Niektore 125 potrafia sporo skonsumowac. Piaggion X9 125
    palil mi 4.5. PCX pali 2.7 niezaleznie od predkosci.

    > I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale
    > z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.

    Zerknij na Nolana N43 Air. Niby otwarty a mozna zalozyc szczeke. Szyba bardzo niska,
    wiec nie dmucha zbyt mocno. Ma blende (moim zdaniem podstawe wyposazenie kasku).
    Dobra wentylacja.

    Znajomy ma i jest zadowolony.
    --
    amos

  • 88. Data: 2014-04-25 10:48:26
    Od: p...@b...pl

> [...]
    >
    > V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO
    >
    > fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?

    Te 12 KM to Ci za dużo nie pojedzie - 90-110, mówiłem weź zacznij od 250.
    Co to znaczy integralny nie wchodzi w rachubę do skutera?
    Jak najbardziej wchodzi tyle że w mieście integralny jest mniej poręczny ale naprawdę
    jest bezpieczniejszy. najwygodniejsza opcja to oczywiście szczęka, ale Naxa i podobne
    to IMO zły wybór. W zasadzie każdy kask musi spełniać podstawowe normy
    bezpieczeństwa, ale ja mam jakieś obawy co do powtarzalności produkcji seryjnej tych
    producentów. To jedno, ale na co dzień bardziej odczuwalne jest że taniość kasków to
    także szybko rysująca się, parująca szyba, często nie do dokupienia, byle jaka
    tkanina wewnątrz itp. Naprawdę te 500-700 za kask firmy robiącej kaski warto dać raz
    na parę lat a nie 250 co sezon. W XXL można trafić zniżkę bo to nie jest popularna
    wielkość. Aczkolwiek w niektórych kaskach można mieć L a w innych XL, kaski są
    projektowane na różne kształty głów i trzeba dobrze przymierzyć przed zakupem.

    KJ

  • 89. Data: 2014-04-25 12:23:29
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >zaklinaj dalej rzeczywistość.
    >To jak z tym PoRD?

    A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie...
    To nawet smieszne nie jest.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 90. Data: 2014-04-25 12:35:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot napisał:

    > A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
    > smieszne nie jest.

    hint: Artykuł 2.

    --
    BMW R1100GS '94