  • 71. Data: 2014-04-24 15:34:59
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 14:33:51 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

> [...]
    > konkretnego...Dlaczego mam poważnie traktować takie odpowiedzi:
    >
    > nie masz pojęcia
    > czytaj mniej bzdur
    > powielasz bzdury
    > wypadałoby się douczyć
    > tupnij nóżką
    > poskarż się pani
    > uważasz się za oświeconego
    > masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego
    >
    > To są twoje posty....cała ich treść.
    >
    > Tak się składa, że bawią mnie ziejący złośliwością wyniośli "wojownicy
    > klawiatury" Bawią mnie i już :) No przedłuż sobie jeszcze bardziej
    > ptaszka, napisz jeszcze coś , no proszę :)

    a Ty co mądrego napisałeś? Że taczka to motocykl?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 72. Data: 2014-04-24 16:28:01
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > a Ty co mądrego napisałeś? Że taczka to motocykl?

    Cytuję to co napisałem:
    "Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
    nie są motocyklami"
    Taaak, masz rację :)
    Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
    owocomarchewek.

    --
    Hinek

  • 73. Data: 2014-04-24 17:07:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-23, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu. Wchodząc
    > w zakręty, czy manewrując po woli

    W ktorym miejscu po tej woli? Bo ja to tylko po prymasa latam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2014-04-24 17:15:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-24 13:27, Kuczu pisze:

    > Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
    > bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

    Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu.
    Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?

    --
    MN

  • 75. Data: 2014-04-24 17:16:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 16:28:01 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Cytuję to co napisałem:
    > skutery nie
    > są motocyklami"

    czyli napisałeś nieprawdę.

  • 76. Data: 2014-04-24 18:32:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "MrGlub" napisał

    > Nikt nie twierdzi że skuter nie jest jednośladem. Oczywiście że jest.
    > Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
    > nie są motocyklami.
    > Zastanawia mnie czemu skuterzyści z uporem twierdzą, że skuter to
    > motocykl a nigdy nie słyszałem żeby motocyklista mówił że motocykl to
    > skuter...Hmm, doprawdy nie rozumiem tego :)

    Bo w tą stronę to nie działa.
    O podzbiorach słyszałeś?
    Skuter jest podzbiorem motocykli, natomiast motocykl nie będący skuterem NIE
    JEST podzbiorem skuterów.

  • 77. Data: 2014-04-24 18:54:08
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Co tam podzbiory. Lepiej zobacz jaki ruch udało się
    wywołać :)

    --
    Hinek

  • 78. Data: 2014-04-24 19:11:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co tam podzbiory. Lepiej zobacz jaki ruch udało się
    > wywołać :)

    Nie mam porównania, to moje pierwsze posty na tej grupie.

    W każdym razie dyskusji było sporo, ale konkretów prawie wcale.
    Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125 (7
    letniego).
    Hondy może były młodsze i bardziej dynamiczne, ale za to o wiele droższe.
    Mam nadzieję że się nie zawiodę i nie będę zmuszony zmienić tego wyboru.

  • 79. Data: 2014-04-24 19:26:40
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał

    > Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125
    > (7 letniego).

    Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
    radę jako podjezdek mimo twojej wagi. Generalnie mogę ostrzec że
    rynek jednośladów jest chyba bardziej zabagniony niż samochodowy.
    Skutery to nie jest jednak moja domena, więc nie będę się wymądrzał.

    --
    Hinek

  • 80. Data: 2014-04-24 19:30:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > radę jako podjezdek mimo twojej wagi. Generalnie mogę ostrzec że
    > rynek jednośladów jest chyba bardziej zabagniony niż samochodowy.

    No właśnie widziałem, wszystkie oferty od handlarzy, większość
    niezarejestrowana, po obcierkach albo i groźniejszych strzałach,
    bezpośrednio sprowadzona z Francji i bez żadnych papierów innych niż
    potrzebne do rejestracji, nawet kluczyki pojedyncze.
    Kupić ciężko, bo nawet do domu nie można tym pojechać ze względu na brak
    przeglądu i OC.
    Jedna była inna, gdzieś ze wsi, ale stan agonalny taki, że załamka totalna,
    jeździło jak 50-tka.