  • Data: 2012-07-10 00:37:01
    Temat: Re: Jaki skaner do negatywów ?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-09 21:42:47 +0000, "Mariusz [mr.]"
    <l...@i...wp.pl> said:

    > Aż sprawdziłem to, co sam napisałem... :)
    >
    > Okazuje się, że nawet 320 px jest lepsze, niż brak jakiejkolwiek
    > fotki (choćby z erupcji któregoś z superwulkanów albo reportażu z
    > budowy piramid lub Forum Romanum... :)

    Tylko czemu 320? Skoro technologicznie bez problemu, za jakieś śmieszne
    grosze można mieć coś w okolicach 3-5MPx?
    Uwierz mi, wiele filmów widziałem i wiele zamieniłem na cyfry.
    Zawracaniem głowy jest robienie nawet z głupich jasiów - nie Janów ;)
    skanów mniejszych niż 1350 dpi.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam