  • 31. Data: 2011-12-28 07:49:00
    Temat: Re: Jaki skaner do ... ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-27 22:21, Zofia pisze:
> [...]
    ecember272011#5690906069139128658

    ecember272011#5690906110528362482

    > Bardzo dziękuję za wyjaśnienia. Po kliknięciu na linki otrzymuję komunikat:
    > Niestety, nie znaleziono strony. :-(

    Może tak będzie lepiej:
    https://picasaweb.google.com/hrumque/CanonScan?authu
    ser=0&feat=directlink

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 32. Data: 2011-12-28 12:09:21
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Może tak będzie lepiej:
    > https://picasaweb.google.com/hrumque/CanonScan?authu
    ser=0&feat=directlink
    Strona się otwiera. Dziękuję.
    Różnicę widać, a to czy mała czy duża, to już sprawa oceny.

    Jedna rzecz nie jest jednak dla mnie jasna.
    Czy przy używaniu innych skanerów (nie Canona z tym sterownikiem)
    nie można "wypróbowanych" parametrów zapisać i stosować do innych
    skanowań, tak by w pewnych sytuacjach nie ustawiać parametrów
    dla każdej kartki od nowa? Wydawało mi się, że to jest możliwe.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 33. Data: 2011-12-28 18:24:25
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-28 13:09, Zofia pisze:
> [...]
    > skanowań, tak by w pewnych sytuacjach nie ustawiać parametrów
    > dla każdej kartki od nowa? Wydawało mi się, że to jest możliwe.
    Nie-canona nie użyjesz z tym sterownikiem i kropka. Ale nie wiem, czy
    przypadkiem inne sterowniki/innych producentów nie mają takiej
    funkcjonalności. W HP i jakichś noname typu Mustek/Plustek nie spotkałem.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 34. Data: 2011-12-28 18:36:47
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Nie-canona nie użyjesz z tym sterownikiem i kropka.
    Wiem o tym. Nie o to mi chodziło. O ile Ciebie dobrze zrozumiałam,
    to największa korzyść ze sterownika Canona polega na tym, że ustawienia
    robi się dla jednaj kartki, a wykorzystywać można dla wielu następnych.
    Chodziło mi o to czy na innym skanerze, nie posiadającym tej
    funkcjonalności,
    można po wykonaniu wielu prób zapisać najlepsze ustawienia dla danej kartki
    i wykorzystywać je potem przy skanowaniu innych kartek. Wydaje mi się,
    że jest to możliwe, ale może się mylę.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 35. Data: 2011-12-29 14:20:33
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 28 Dec 2011 19:36:47 +0100, Zofia wrote:

> [...]
    > i wykorzystywać je potem przy skanowaniu innych kartek. Wydaje mi się,

    To można zrobić dla wszystkich stron za jednym zamachem już po zeskanowaniu
    którymś z programów do obróbki grafiki. Na przykład za pomocą darmowej
    przeglądareczki xnview.

    --
    pozdrawiam

  • 36. Data: 2011-12-29 17:59:17
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    http://images.lexmark.com/publications/pdfs/2007/x26
    x-x36x/html/pl/index.html

    http://mediabank.lexmark-
    europe.com/medias/visu/pssd_mar09/demo_tour/X26xX36x
    /pl/index.html

    www.lexmark.pl/lexmark/product/home/527/0,6970,84639
    1_653293760_1326674447_pl,
    00.html?tabId=1

    -----

  • 37. Data: 2011-12-31 08:09:41
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > To można zrobić dla wszystkich stron za jednym zamachem już po
    > zeskanowaniu
    > którymś z programów do obróbki grafiki. Na przykład za pomocą darmowej
    > przeglądareczki xnview.

    Dzięki.

    Myślałam raczej o zapisywaniu wybranych ustawień
    w programie skanera.

    XnView ściągnęłam (w wersji 4.0.1138) i zainstalowałam.
    Czy gdzieś jest jakiś opis zastosowania tego programu
    do celów o jakich dyskutujemy? Jeśli tak, podaj proszę
    adres.

    Pozdrawiam
    Zofia