  • 41. Data: 2013-11-10 01:01:13
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> w artykule
    <news:slrnl7tbh6.his.jaros@falcon.lasek.waw.pl> pisze:

    > Ja dlatego polecam niemieszanie
    > Usenetu z forami dyskusyjnymi. W google wymyślili sobie swoją platformę
    > dyskusji. A właściwie nie tyle wymyślili, co zrobili kolejne forum WWW.

    Nie. To jest jednolity interfejs www dla list dyskusyjnych i usenetowych
    grup dyskusyjnych. Kiedyś to może było zbliżone do forum www, teraz to jest
    raczej webmail, choćby dlatego, że nie ma możliwości przeglądania listy grup
    w danej hierarchii.

    I w Google tego nie wymyślili, tylko poszli śladem Yahoo!

    Yahoo w 2000 r. wykupiło firmę eGroups obsługującą listy dyskusyjne (znane
    wcześniej jako MakeList i ONElist) i przemianowały tę usługę na Yahoo!
    Groups.
    Google wykupił Dejanews dopiero w 2001 r., po czym zajął się kompletowaniem
    archiwów Usenetu. Dopiero po jakimś czasie archiwa zostały udostępnione jako
    Google Groups, przy czym Google dał możliwość pisania na _grupy_ dyskusyjne
    i tworzenia własnych _list_ dyskusyjnych przy wykorzystaniu tego samego
    interfejsu www.

    Od tego czasu wszystko szło coraz gorzej, aż wreszcie zamiast usuwać spam
    z Google Groups zaczęto usuwać grupy dyskusyjne z wyników wyszukiwań.

    Google killed the Usenet star.

    Jeśli ktoś nie wierzy, może sprawdzić, jak łatwo znaleźć jakieś tematy z
    grup dyskusyjnych na wielu forach klonujących archiwa grup, aby zarabiać na
    reklamach i jak trudno znaleźć wątki z tymi samymi tematami w usenetowych
    archiwach Google Groups.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 42. Data: 2013-11-10 01:05:51
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 10 Nov 2013 01:01:13 +0100, "Andrzej P. Wozniak"
    <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >reklamach i jak trudno znaleźć wątki z tymi samymi tematami w usenetowych

    W 100 procentach prawda. Google zabilo Dejanews.

    A.L.

  • 43. Data: 2013-11-10 01:07:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 9 Nov 2013 13:51:50 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    QRWA!!!

    KTO TAKSFORMATOWANE POSTY WYSYLA???

    A.L.

    Sokołowski napisał:

> [...]
    potrafi wyartykułować dlaczego. Dobry jest bo bezproblemowo działa nie tylko na
    komputerach ale i na telefonach itp sprzęcie przenośnym. Ktoś pisał że to jedyny
    czytnik co działa na małogabarytowym sprzęcie przenośnym.

    wyświetlane przejrzyste dzewo dyskusji. Krótko i zwięźle, widać było kto komu w
    jakiej kolejności odpowiada. Teraz też niby to jest w głównym polu, ale jest to
    KOMPLETNIE nieprzejrzyste. Było dobrze, to ktoś wybulił kasę, ktoś inny zainkasował,
    a że jest gorzej to już nie istotne. Byle było nowe i inne.

    >Może za mało inteligentny jesteś. Mnie nie sprawia kłopotu zapamiętanie co komu
    odpisywałem i co on odpowiedział.

  • 44. Data: 2013-11-10 01:17:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello A.L.,

    Sunday, November 10, 2013, 1:07:06 AM, you wrote:

    > On Sat, 9 Nov 2013 13:51:50 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
    > QRWA!!!
    > KTO TAKSFORMATOWANE POSTY WYSYLA???

    No przecież wiesz kto.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-11-10 01:33:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej P. Wozniak napisał:

> [...]
    > grup dyskusyjnych. Kiedyś to może było zbliżone do forum www, teraz to
    > jest raczej webmail, choćby dlatego, że nie ma możliwości przeglądania

    Jak zwał, tak zwał. Chociaż co do list dyskusyjnych i interfejsów www
    do nich, to ja mam swój pogląd. Gdybym miał oceniać to co robią jako
    listserver z przyległościami, to by dostali marną notę. Na forach
    zupełnie się nie znam, stąd moja łagodna ocena.

    [...]
> [...]
    > i tworzenia własnych _list_ dyskusyjnych przy wykorzystaniu tego samego

    To oczywiście bardzo dobrze pamiętam. Nie było tak fatalnie. To znaczy
    z tym googlem nie było fatalnie. Jak ktoś napisał co przez ten interfejs,
    to dało się przeczytać. Samo archiwum deja.com było oczywiście znakomite.
    Później w rękach google staczało się, aż osiągnęło dno. Żyje ono jeszcze?

    Do jednej _listy_ dyskusyjnej w google, to nawet jestm zapisany. Ale nie
    widziałem interfejsu na oczy. Ktoś mnie po prostu gdzieś dopisał, i od
    tego czasu dostaje maile. Sortowane u mnie przez procmail, więc porządek
    jest zachowany.

    > Od tego czasu wszystko szło coraz gorzej, aż wreszcie zamiast usuwać spam
    > z Google Groups zaczęto usuwać grupy dyskusyjne z wyników wyszukiwań.

    No właśnie, a nie można by po prostu wyrżnąć w cholerę ruchu z serwera
    *.googglegrops.com idącego do serwerów NNTP? To taka mała prośba ze
    strony mojej skromnej osoby w stosunku do Osoby Bywałej. Da się?

    > Google killed the Usenet star.

    A fejsbuk zabija wszystko. No, może prawie wszystko -- ja w każdym razie
    mam nadzieję, że jak nie pozowlimy na przemieszanie Usenetu z forami
    (czy innymi glistami, jeśli kto woli tak to nazywać), to ten Usenet może
    ocaleje. Jeśli nie, to nas rozdziobią (niekoniecznie kruki i wrony).

> [...]
    > reklamach i jak trudno znaleźć wątki z tymi samymi tematami w usenetowych

    Na tych forach, to ja nawet nie próbowałem niczego szukać. Ale jak wpisuję
    coś w goole.pl, to mi bardzo często wyskakują te sklonowane archiwa.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2013-11-10 01:46:57
    Od: k...@g...com

    Sokołowski napisał:

> [...]
    KOMPLETNIE nieprzejrzyste. Było dobrze, to ktoś wybulił kasę, ktoś inny zainkasował,
    a że jest gorzej to już nie istotne. Byle było nowe i inne.

    A kto kurwa pisze nad postem a nie pod? I nie drzyj ryja tylko ustaw sobie czytnik
    żeby nie kasztanił.

  • 47. Data: 2013-11-10 01:54:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    k...@g...com napi^H^Hsrał między innymi tak:

    > ustaw sobie czytnik żeby nie kasztanił.

    Kaszanił. Czytniki mogą najwyżej kaszanić. Ale lepiej, żeby tego nie robiły.
    "Kasztanienie", to całkiem inna czynność. I czytniki same tego nie robią.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2013-11-10 02:41:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > robiły.
    > "Kasztanienie", to całkiem inna czynność. I czytniki same tego nie robią.

    ROTFL :)))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 49. Data: 2013-11-10 02:45:48
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:527ecd11$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > na
    > reklamach i jak trudno znaleźć wątki z tymi samymi tematami w usenetowych

    Weź nie mów... zesrać się można, zanim coś porządnie się znajdzie. Jest
    coraz gorzej. Kiedyś coś znaleźć w newsach, to chwila moment, zadaję zestaw
    parametrów, szukaj, tadaaa. Dziś, albo nie wyskoczy nic, albo w pizdu
    doczepek, nie wiadomo od której zacząć... Ja tam wolę prymitywniej spod OE,
    ale przynajmniej wiem, jak się w tym poruszać.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 50. Data: 2013-11-10 03:53:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 9 Nov 2013 16:46:57 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >A kto kurwa pisze nad postem a nie pod? I nie drzyj ryja tylko ustaw sobie czytnik
    żeby nie kasztanił.

    Wsadzam cie, gosciu, do KF. Daj znac jak sie nauczysz korzystac z
    usenetu

    A.L.