  • Data: 2013-11-12 19:40:58
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Ale on spami tekstowo, po ok. 80 kB, nie codziennie. Jakby każdy z nas
    > zaczął po kilka mega, dzień w dzień, a nawet częściej, to już byłby kłopot.
    > No, mógłby być.

    Jak się toto pojawiło i zaczęło zdradzać symptomy regularności, to od razu
    wsadziłem do kaefa. Już zdążyłem zapomnieć (a teraz sobie przypomniałem,
    że jak wsadzałem, to sprawdziłem IP nadawcy -- miał podany adres na placu
    Tahrir w Kairze; w tym samym czasie w radiu mówili, że tam jakąś rewolucję
    robią).

    --
    Jarek