  • Data: 2013-11-11 20:56:04
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako ACMM-033 <v...@i...pl> w artykule
    <news:l5mogd$qot$1@node1.news.atman.pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> napisał
    > w wiadomości news:527ecd11$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
    > Weź nie mów... zesrać się można, zanim coś porządnie się znajdzie. Jest
    > coraz gorzej. Kiedyś coś znaleźć w newsach, to chwila moment, zadaję
    > zestaw parametrów, szukaj, tadaaa. Dziś, albo nie wyskoczy nic, albo
    > w pizdu doczepek, nie wiadomo od której zacząć... Ja tam wolę
    > prymitywniej spod OE, ale przynajmniej wiem, jak się w tym poruszać.

    Historia zatoczyła pętlę. Na początku każdy prowadził lokalne archiwum, bo
    połączenia były drogie, a szybkość łączy fatalna. Kiedy poprawiła się
    dostępność internetu, wszyscy przesiedli się na wyszukiwarkę online, ale
    kiedy Google popsuły wyszukiwanie, wróciliśmy do lokalnych archiwów. Tylko
    że w tym czasie pełne archiwa najbardziej ruchliwych grup przekroczyły
    wielkość 2 GB i nie da rady ich trzymać w całości ani w Hamsterze, ani w OE,
    a nowe, lepsze czytniki czy lokalne serwery jakoś się nie pojawiły.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)