    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jaki serwer
    <l5mamf$b58$1@speranza.aioe.org>
    Date: 09 Nov 2013 22:05:44 GMT

    PaN AlexY napisał:

    > Ale to przewijanie kilku stron cytatu z wypatrywaniem czy przypadkiem po
    > drodze czegoś nie dopisał jest zwyczajnie męczące, dla mnie to oznaka
    > braku szacunku dla innych. Filtr utworzony.

    No właśnie, tu mamy problem, który jednoznacznie należy zakwalifikować
    do technicznych. Ja też przeważnie nie czytam. Bo bym musiał najpierw
    przewinąć pińć stron cytologii złożonej z ptaszków i wyrwanych z kontekstu
    fragmentów zdań, a potem wcisnąć klawisz dla zawinięcia jednej długiej
    linijki na samym końcu. Przeważnie tego nie robię, bo jedna sekunda dla
    oceny, czy wiadomość jest warta choćby przejrzenia, to aż nadto. A tu się
    nie da w wyznaczonym czasie. Ale filtrować? Po co? Przechodzę do następnej
    wiadomości, a ta mnie więcej nie straszy.

    --
    Jarek