  • Data: 2010-11-10 13:28:54
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Nov 2010 12:12:28 +0100, omega_fan <o...@n...org> wrote:

    > Sharan/Galaxy/Alhambra 2000+.
    > Mam, uzywam, polecam - chociaz z obracanych foteli korzystam bardzo
    > rzadko.
    >
    > Jako auto rodzinne na dalsze wyjazdy z 2/3 dzieci - mega super wypas, a
    > jak sie uprzesz to 2 osoby spokojnie moga w nim spac po wyjeciu foteli 2
    > i 3 rzedu.

    Trochę małe one wszystkie. Szczególnie, jak wezmę pod uwagę, że w biednych
    270cm L300 udało mi się "zmieścić" 5 miejsc do jazdy, łóżko, zlew, lodówkę,
    kuchenkę, prysznic i kibel. I drugie łóżko w namiocie dachowym.

    Gdybym już takiego vana miał i przymierzał się do podróżowania nim, to
    całkiem inna historia - na pewno dałoby się jakoś go w środku urządzić.
    Ale skoro wybieram dodatkowe auto specjalnie do podróży, to chyba bez
    sensu iść w półśrodki.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba