eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2010-08-13 14:53:26
    Temat: Re: Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i41it5$v8j$1@news.onet.pl...
    >> http://moto.allegro.pl/item1167885792_jeep_cherokee_
    xj_lift_15_limited.html
    >
    > Mowisz, ze ew. bym podjechal pod nizsze krawezniki? ;-)

    No i z parkowaniem nie ma problemu - znajdujesz jakies clio, seicento badz
    podobne wielkosciowo auto i stajesz nad nim. :)




    Pozdrawiam
    Kamil



  • 12. Data: 2010-08-14 18:48:33
    Temat: Re: Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla
    > jest cacy.

    Ten samochod wyglada BARDZO fajnie.

    Srednie toto ma wykonczenie w srodku, ale fajna bryla, sporo miejsca,
    duzy przeswiet i ekonomiczny silnik.
    Pytanie tez jak taka Dacia bedzie wyglada po kilku latach i zimach.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"


  • 13. Data: 2010-08-17 00:19:21
    Temat: Re: Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    On 2010-08-14 18:48, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    >> Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla
    >> jest cacy.
    >
    > Ten samochod wyglada BARDZO fajnie.
    >
    > Srednie toto ma wykonczenie w srodku, ale fajna bryla, sporo miejsca,
    > duzy przeswiet i ekonomiczny silnik.
    > Pytanie tez jak taka Dacia bedzie wyglada po kilku latach i zimach.
    >

    Po jezdzie testowej moge powiedziec tyle:
    - dobra pozycja za kierownica
    - miekki ale nie buja sie przesadnie na zakretach
    - 110KM jest w nim bardzo dobrą opcją - mam wrażenie że mocy ma toto
    nawet nadto
    - przelaczanie 4x2, 4x4 auto, 4x4 lock "on-the-fly", blokada 4x4 dziala
    do 60km/h i faktycznie w pelni - ruszenie z szutru/piasku - po prostu
    wystrzeliwuje sie do przodu - 0 buksowania kol
    - wykonczenie nie jest takie zle jak na poczatku sie wydawalo
    - dla mnie calkiem precyzyjny uklad kierowniczy - wiem gdzie jade
    - w wersji 4x4 bardzo krotka jedynka, ale mnie to pasuje, gdyz szybko
    wrzucam nastepne biegi i w tym momencie moge sie toczyc w korkach bez
    zonglowania 1/2
    - te 1.8m+ szerokosci jednak czuc, dobre lusterka ale moglby byc te
    5-10cm wezszy ;-)
    - 4x4 ma z tylu wielowahacze zamaist belki wiec przeswit faktycznie ma 21cm
    - duzo miejsca z przodu, z tylu i nad glowa (mam wrazenie ze w rav4 jest
    go mniej)
    - jesli chodzi o mocniejsze zakrety - slabo trzymaja boki fotela - nie
    wiem czy w przypadku decydowania sie na Dustera w ogole bym ich nie
    wymienil - sa wygodne, ale przyspawanie do fotela wydaje sie lepsze

    Teraz pare testow innych samochodow i zobaczymy, zobaczymy... :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: