  • Data: 2014-11-10 15:17:59
    Temat: Re: Jaki programator do AVR
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-10 14:55, Eryk wrote:
    > Waham się czy wydawać 150pln na ICE, czy może kupić na razie ten
    > najtańszy usbasp, a lepszy potem... Z tym usbasp nie ma problemów?

    Nie ma. Jest szeroko wspierany i jesli chcesz *tylko* programować to
    bedzie zdecydowanie najtańszy i całkiem niezły wybór.

    > Działa to to jakoś?

    W nowych Windowsach jest klopot, ale na szczęscie hub usb za 3zł
    załatwia sprawę. W mniej zabawkowych systemach operacyjnych działa ootb.

    Prywatnie posiadam ten z drugiego linka, tylko kupiłem go za 14zł :) Ma
    bardzo ciekawie rozwiązany bufor wyjściowy przez co bez większych
    problemów programuje 5-2.5V procesory, mniejszych jeszcze nie miałem
    okazji. Działa, dziala od 4 lat.