  • Data: 2014-11-11 13:26:00
    Temat: Re: Jaki programator do AVR
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-10 11:46, Eryk pisze:
    > Czy te najtańsze są coś warte? :
    >
    > http://allegro.pl/programator-isp-usbasp-atmel-avr-t
    asma-win7-x64-i4717660530.html

    Taki lubił kaprysić, zawieszał się, do tego wolno działa.
    Próbowałem go przekonać do pracy z XMegami, ale zachowywał się jak
    dziewczyna z okresem, z jednym projektem działał z innym zupełne zero
    reakcji.

    Przesiadłem się na to:

    http://pl.farnell.com/atmel/atatmel-ice-pcba/debugge
    r-atmel-arm-avr-pcba-kit/dp/2407171?CMP=KNC-GPL-FPL-
    GEN-KWL-SEPO-ATMEL&gclid=CN-xo5PE8sECFegSwwodfgwAQw
    http://tinyurl.com/o9hfzmh
    http://www.kamami.pl/index.php?productID=232102
    I jestem zadowolony.
    Jedyne o czym trzeba pamiętać to, to, że złącze ma raster 50 mil i warto
    od razu kabelek zamówić. Jak ktoś ma gest to oczywiście może kupić
    wersję w obudowie z kabelkami i przejściówkami.
    Poza programatorem zyskujesz debuger co bywa czasami bardzo przydatne.
    Ja pracuje w AS, więc sam musisz sprawdzić czy ma wsparcie dla bascoma.

    --
    AWa.