  • Data: 2014-11-10 13:32:07
    Temat: Re: Jaki programator do AVR
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 10 November 2014 11:40:03 UTC, Eryk wrote:
    > A może ten:
    >
    > http://botland.com.pl/programatory/468-multitool-pro
    gramator-avr-usb.html

    > Chyba najlepszy z powyższych...

    Za niewielką cenę mogę polecić AVR-Dragon, nieduży programator z możliwością
    debugowania, oprócz atmeg, programuje też atiny, atxmegi i at32. Co jest ważne
    współpracuje on bezproblemowo z Atmel Studio.

    Ciekawym programatorem może być Atmel-ICE, jest on na każdą kieszeń bo jest w trzech
    wersjach cenowych, ta najtańsza wersja kosztuje tyle co dragon, programuje wszystkie
    kontrolery ze stajni atmel, ja go kupiłem z myślą o programowaniu układów z rdzeniem
    ARM, jest to nowość na rynku więc jego oprogramowanie ma jeszcze trochę wad, mam
    nadzieję, że atmel wkrótce wypuści łatkę, która małe programistyczne niedociągnięcia
    usunie.