eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń
    (osobowe)?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6038c505$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <603a06dc$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 1 Mar 2021 10:18:12 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <603a06dc$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210228-12, 28.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <603cb156$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.147.32
    X-Trace: 1614590294 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.5.147.32:61961
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2690
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692022
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-02-27 o 09:46, cef pisze:
    > W dniu 2021-02-26 o 10:53, T. pisze:
    >> Pytam z ciekawości, żeby zorientować się, jaka może być różnica w
    >> cenie samochodu wytwarzanego w kraju z pensją 3000 euro w porównaniu z
    >> krajem z pensją 800 euro. Jeśli koszty osobowe są duże, wtedy jest
    >> szansa, że taki samochód będzie tani, a przynajmniej tańszy. Tylko o ile?
    >
    > Myślisz, że cena ma jakiś związek z tymi akurat kosztami?
    >
    >
    Sądzę że nie ma, bo nie ma lokalnych i tanich marek, a globalne koncerny
    na takich autach (produkowanych w tanich krajach) mają po prostu większą
    marżę. Ale gdyby Tata postawiła na dobrą sieć sprzedaży to na wschodzie
    Europy mogłaby odnieść sukces - z uwagi właśnie na cenę wynikającą z
    niższych kosztów produkcji, a te samochody są wytwarzane tylko w Indiach.
    W latach 90. najtańszym autem u nas był Polonez, bo cała produkcja była
    u nas. Niestety sprzedaż spadła, - ludzie woleli droższe, ale lepiej
    wyposażone auta (była to też kwestia "zachłyśnięcia się" Zachodem).
    Teraz trochę próbuje - nie bez sukcesów - Dacia ze swoimi autami
    przebijać się ceną przy niezłym wyposażeniu i jakości. Daje to wymierny
    skutek - firma jest wysoko w statystykach. Ale pewnie Renault przykręci
    śrubę, bo np. nowe Sandero kanibalizuje Clio. Natomiast duże szanse ma
    Spring - będzie to chyba najtańsze auto elektryczne o porównywalnych z
    innymi osiągach.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: