-
Data: 2015-04-08 18:10:43
Temat: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-04-07 o 23:48, re pisze:
>
>
> Użytkownik "janusz_k"
>
>>
>> Da się to zmierzyć mierząc napięcie na grubym drucie łączącym
>> karoserię auta z ujemnym biegunem auta czy może opór tego grubego
>> kabla za mały aby multimetr wykrył na nim jakikolwiek spadek napięcia?
> Na multimetr za mały, musiałbyś dołożyć wzm na precyzyjnym opampie, tyle
> że nadal niewiele ci to da bo nadal nie będziesz wiedział co bierze
> prąd, lepiej mierzyć obwody skrzynce bezpiecznikowej, masz rozdzielone
> i łatwiej zawęzić obszar poszukiwań.
> ---
> Pewnie łatwiej tylko najpierw trzeba przekonać nie wiadomo które
> urządzenie do pobierania prądu a ono wcale nie jest do tego chętne skoro
> tylko sporadycznie zdarza się rozładowanie akumulatora.
A jak będzie mierzył na wspólnej masie z aku to będzie mu prościej?
oczywiście że nie, na bezpiecznikach może zapiąć kilka czujników i
czekać na rozładowanie. Że to trywialne nie jest to wiem, ale nie widzę
innej metody.
--
Pozdr
Janusz_K
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.15 10:52 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=