  • 1. Data: 2010-07-10 10:20:11
    Temat: Jaki polski Portal internetowy do sprzedazy/kupna aut
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Czy moze ktos podpowiedziec na jakim polskim portalu internetowym znajde
    najwieksza liczbe samochodow uzywanych.
    Szukalem troche po internecie sa tego setki ale w kazdym po kilka aut.
    Czy istnieje w Polsce jakis dominujacy portal typu www.mobile.de ?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2010-07-10 10:51:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz"

> [...]
    > znajde najwieksza liczbe samochodow uzywanych.
    > Szukalem troche po internecie sa tego setki ale w kazdym po kilka aut.

    otomoto

  • 3. Data: 2010-07-10 11:33:30
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Tomasz"

    > otomoto

    nalezy tylko wspomniec jeszcze, ze wszystkie oferty z otomoto sa
    widoczne w allegro.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-07-10 13:22:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Jul 2010 10:20:11 +0200, Tomasz wrote:
    >Czy istnieje w Polsce jakis dominujacy portal typu www.mobile.de ?

    W paru wojewodztwach dominowala www.autogielda.pl
    ale widze ze podupadla - dawniej mieli 100 tys aut.

    Gazeta z ogloszeniami miala 100 stron ..

    J.

  • 5. Data: 2010-07-10 13:51:06
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    W dniu 2010-07-10 10:20, Tomasz pisze:
> [...]
    > najwieksza liczbe samochodow uzywanych.
    > Szukalem troche po internecie sa tego setki ale w kazdym po kilka aut.

    Na http://moto.gratka.pl/ możesz poszukać, i na wspomnianym już
    wcześniej otomoto.
    Według mojego odczucia na gratce będzie więcej ofert osób prywatnych a
    na otomoto więcej komisów.

    --
    MariuszR
    https://www.mcpvirtualbusinesscard.com/VBCServer/mar

  • 6. Data: 2010-07-10 17:19:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-10 11:33, Maverick pisze:

    > nalezy tylko wspomniec jeszcze, ze wszystkie oferty z otomoto sa
    > widoczne w allegro.

    Dlatego właśnie jest dominujący. Dzisiejsza gratka.pl to już nie to co
    było kiedyś.
    A jeśli chodzi o sprzedaż, to ja zawsze, równolegle z otomoto, swoje
    ogłoszenia pchałem na autogielda.pl + wydruk w gazecie dolnośląskiej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl