  • Data: 2015-01-18 23:37:54
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 23:18:58 +0100, Ewa napisał(a):
    > Bardzo dziękuję.
    >
    > No to już wybrałam. :-)
    > Jutro jeszcze obejrzę szczegółowo i wybiorę w którym sklepie
    > kupić.
    > Ponadto, nie przyznawałam się do tego, ale jakoś bardziej
    > ciągnie mnie do Nokii niż do Samsunga. Pewnie dlatego,
    > że z Nokii E51 byłam bardzo zadowolona.

    Ale to jest zupelnie cos innego. Radze sobie pomacac, podpytac
    sprzedawczyka, zastanowic sie co by sie chcialo miec na telefonie,
    zobaczyc jakie aplikacje sa w sklepie, pomacac jeszcze raz ... i chyba
    jednak radze wybrac Androida.

    Sentyentem do starej Nokii kompletnie sie nie kierowac.
    To nie ma nic wspolnego.

    J.