  • Data: 2015-01-19 19:21:55
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: daromar <...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Jan 2015 18:52:39 +0100, Ewa napisał(a):

    > Bardzo śmieszne.

    Nie śmieszne, modeli telefonów jest dużo. Samsung chyba z tego zrobił
    konkurencję ile podobnych do siebie modeli z niższej i średniej półki
    można wypuścić o nazwach przypominających flagowce.

    > Jeszcze śmieszniejsze.
    >
    > A ja traktowałam Twoje rady poważnie.
    > Teraz muszę wszystko zaczynać od początku.
    > No ale właściwie czego się spodziewałam - polska grupa.
    >
    > Ewa

    Tutaj się wtrącę.
    Ja się z tymi poradami zgadzam i propozycja żeby
    iść do jakiegoś sklepu i pomacać telefony nad którymi się zastanawiasz to
    jest bardzo dobra propozycja.
    Może się okazać że kolor nie pasuje, brak lampy błyskowej to jednak
    problem albo coś zupełnie innego na co nikt z tej grupy nie wpadnie. Pobaw
    się jednym i drugim telefonem i zobacz czy sposób działania Ci odpowiada.
    Windows Mobile jest bardziej spójny i działa z reguły szybciej na takim
    samym sprzęcie niż Android. Android jest znacznie popularniejszy.
    Większość telefonów z WM wygląda i działa dość podobnie ale telefony z
    androidem mogą wyglądać i działać po prostu różnie.
    To może być też powód dla którego twój tablet działa tak sobie. Nie
    zauważyłem żebyś gdzieś napisała jaki to model ale mi to pasuje do
    tańszych modeli.

    --
    daromar