  • Data: 2015-01-19 00:04:06
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "Ewa" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" napisał

    > Zajrzyj też tutaj, może jednak odezwie się jakiś użytkownik tej Lumii.
    > Zawszeć to opinia użytkownika jest bardziej miarodajna niż porównywanie
    > papierowe lub krótkotrwały kontakt z aparatem w miejskiej "macalni".
    Opinia użytkownkia byłaby najważniejsza.

    > Ale to już nie jest Nokia Lumia, ino Microsoft Lumia.
    Ja nie odczuwam paranoidalnej niechęci do nazwy Microsoft,
    co nie znaczy, że wszystko mi się podoba. :-)

    Zajrzałam jeszcze raz na gsmarena i czy dobrze mi się wydaje,
    ze Lumia 535 nie ma Javy? Jeśli tak jest, to co z tego dla mnie
    wynika?

    I jeszcze jedno. Wiem, że starałeś się spełnić "warunek" limitu
    500 zł. Załóżmy, że byłabym gotowa dołożyć jeszcze 100 zł,
    to czy wtedy radziłbyś mi coś innego i co bym na tym zyskała?
    Czy wtedy lepszy byłby Samsung S III Mini?

    Tylko wtedy gdybym miała możliwość dany smartfon używać
    powiedzmy przez tydzień mogłabym powiedzieć czy mi odpowiada
    czy nie. Bez takiej możliwości zawsze jest niepewność. Nie ma
    na to rady.

    Pozdrawiam
    Ewa