  • Data: 2015-01-17 21:03:16
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 18:53:22 +0100, Ewa napisał(a):
> [...]
    -2005d-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_sp
    o=true#opis
    [...]

    > Bardzo Ci dziękuję.
    > To będzie dla mnie punkt odniesienia jeśli chodzi o wariant komórki.

    Uwaga - ja ich absolutnie nie polecam, to tylko taki przyklad dla
    kolegi, ze dzis "wsrod najtanszych telefonow" daje sie znalezc cos
    nominalnie porownywalne z SE-K550. Jak jest z jakoscia - nikt nie wie.

    I jak widac sklepy pelne "zwyklych telefonow", w cenie do 200zl ... co
    niestety wyboru nie ulatwia.

    Nawiasem mowiac - K750 na allegro kilka, rzekomo nowych jest, ~200zl.
    Ale czy to na dzis dobry wybor ? hm ...

    > Byłabym szczęśliwa gdybym podobny "zestaw" mogła otrzymać odnośnie
    > smartfona. :-)
    > Padła tu kwota 400 zł i myślę, że mniej więcej tyle byłabym gotowa zapłacić
    > za nowego smartfona.

    No, po ustawieniu na ceneo limitu min 8GB (z czego do dyspozycji
    zostaje zazwyczaj polowa), to sie wybor bardzo zaweza

    -goclever quantum 2 400 - ponizej 300zl. Cena podejrzanie niska jak na
    podawane parametry - ale moze warto zaryzykowac

    -lark cirrus 4.5 -

    -MyPhone Q-Smart - od 379zl,

    -Overmax Vertis 4510

    -Prestigio PSP 5435

    -MyPhone Fun 3

    -Alcatel Idol 6030D - 450zl

    -Prestigio PSP 5504

    -Samsung S3 mini - 478 zl,

    No chyba ze Cie Pszemol przekona do iPhone - skoro one takie dobre, to
    wersja 3GS pewnie tez dobra, a w podobnej cenie :-)

    Albo kto inny do Nokii Lumii z Windows - ja z trojga zlego wole raczej
    Androida.

    Ten S3 mini to moze byc dobry wybor, choc prawde mowiac zaryzykowalbym
    tego golclevera.
    I sporo z nich dual sim, ciekawe skad ta nagla moda ...

    J.