  • Data: 2015-01-18 01:07:18
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-17 17:12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > K550 tez milo wspominam ...
    >
    > Moze nie koniecznie za 60 zl, ale:
    >
    > alcatel 20.05 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/alcatel-ot
    -2005d-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_sp
    o=true#opis
    > aparat 2Mpx, BT, USB pewnie z funkjonalnoscia nie tylko ladowania,
    > karta pamieci,

    Nie ma Javy.

    > LG T580 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/lg-t580-sr
    ebrny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_spo=true#o
    pis
    > wifi, dotykowy ekran ...

    W tym nie umiem ustalić, czy ma Javę. Dotykowy ekran w _telefonie_ to
    wada - w tym co mam umiem zrobić wszystko bez wyciągania z kieszeni i
    bez patrzenia. Oczywiście do poważniejszego używania poczty czy
    internetu lepiej mieć większy wyświetlacz który klawiatura zajmuje tylko
    jak jest potrzebna, ale

    Co do porównywalności funkcji to w ogóle masz rację, tzn. są w miarę
    sensowne, ale ten kosztuje 180 na A., a w Euro w necie nie ma, w
    Warszawie jest w jednym sklepie i pewnie tam kosztuje więcej niż niby na
    stronie. Ja przejrzałem uczciwie ofertę MM do 100zł i nic nie znalazłem.

    > Nokia Asha 230 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/nokia-asha
    -230-dual-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo
    _spo=true#opis
    > dual sim

    Miałem kontakt z tanimi Nokiami (tzn. bez Windowsa) i tam generalnie nic
    nie działa dobrze :-(. Chociaż funkcje na papierze w stosunku do ceny
    wyglądają często znakomicie.

    Na niższe nie patrzę, bo producenci są na tyle słabi, że raczej nie
    warto się męczyć, przynajmniej bez jakichś rekomendacji że te modele
    akurat się udały.

    > Mam nadzieje ze Jave maja, choc ta w SE byla dobra Java,
    > wielozadaniowa ...

    Ale pewnie sporo nadrabiają aparatami, bo to w K750 to było bardziej
    symboliczne.

    Ja obecnie używam K550i i K800i i do nich to już na pewno trudno znaleźć
    odpowiedniki, bo one mają BT zrobione wyjątkowo porządnie - umieją
    udawać nawet myszkę do komputera, pomiajając takie drobiazgi jak
    sterowanie z komputera telefonem, udostępnianie Internetów, przesyłanie
    plików itp. Właściwie jedybym przeszkadzającym mi na codzień mankamentem
    jest to, że w kalendarzu jest miejsce na urodziny, a nie ma na
    imieniny. I to, że w żaden sposób nie jestem ich w stanie zmusić do
    skutecznego doinstalowania dodatkowych CA SSLowych.