  • 1. Data: 2009-02-23 03:29:33
    Temat: Jaki najtańszy kompakt do powieszenia na szyi?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Hej!

    Szukam jakiegoś taniego kompaktu z nagrywaniem filmów i możliwością
    powieszenia na szyi. Tak żeby sobie wisiał i nagrywał. Jakość zdjęć
    nie ma znaczenia (od tego mam EOSa), chodzi tylko o filmy - w jakości
    marnej, wystarczającej do youtube, ale z dźwiękiem. Priorytetem jest
    cena.

    Myślałem o S1 IS - może coś jeszcze tańszego (50-100 zł)?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 2. Data: 2009-02-23 06:12:14
    Temat: Re: Jaki najtańszy kompakt do powieszenia na szyi?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.prfc.1235359773@news.chmurka.net...
> [...]
    > cena.
    >
    > Myślałem o S1 IS - może coś jeszcze tańszego (50-100 zł)?

    Przy umowie w ERZE dawali Samsunga S760 chyba za darmo :)

  • 3. Data: 2009-02-23 08:18:51
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > nie ma znaczenia (od tego mam EOSa), chodzi tylko o filmy - w jakości
    > marnej, wystarczającej do youtube, ale z dźwiękiem. Priorytetem jest

    moze taki? troche drogi ale jaki dizajn. szyja moze troche boleć..
    http://www.qubat.pl/kompakty-wc/produkt/roca_polo_pl
    us_kompakt_wc_odplyw_poziomy_1