  • 21. Data: 2010-06-01 09:17:12
    Temat: Re: Jaki najlepszy cyfrowy aparat kompaktowy? (kompakt)
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 5/31/10 4:32 PM, Piotr wrote:

    > Lub zaszaleć i za b. wysoką cenę kupić Leice V-LUX 20 - co prawda to
    > TZ-10 w innej obudowie, ale inni będą patrzeć z zazdrością :-)

    Z litością, nie z zazdrością.
    Chyba, że kupi analogową i szarpnie się na oryginalne szkła (bo puszki z
    czerwoną kropką bez obiektywów walają się na allegro za grosze, a i tak
    są jeszcze za drogie) - wtedy warto. I jest czego zazdrościć.
    Niestety cyfrowa rewolucja obeszła się z Leicą okrutnie.

  • 22. Data: 2010-06-01 13:34:24
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 1 Cze, 11:17, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    > Z litością, nie z zazdrością.
    > Chyba, że kupi analogową i szarpnie się na oryginalne szkła

    > (bo puszki z
    > czerwoną kropką bez obiektywów walają się na allegro za grosze,

    Proszę o linka do takiej aukcji z MP lub M7

  • 23. Data: 2010-06-01 15:42:19
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 6/1/10 3:34 PM, Anonymouse wrote:

    > Proszę o linka do takiej aukcji z MP lub M7

    W jakim kolorze pan sobie życzy?
    Typowa aukcja, sama puszka, moim zdaniem i tak za droga, podobne
    powtarzają się co drugi dzień, ZAWSZE bez szkieł:
    Sorry, że nie ten model, który sobie życzyłeś, ale ja pisałem o Leice w
    ogóle a nie o jakimś konkretnym modelu.
    Jak ktoś ma jakiś obiektyw w szafie to sobie body może dokupić bez
    problemu.

  • 24. Data: 2010-06-01 17:17:39
    Od: maxmarks <m...@o...pl>

    On 29 Maj, 10:46, Janeo <j...@g...com> wrote:
    > Wiem, wiem, milion razy pytali, więc zadam pytanie inaczej:
    > zakładając, że - o ile wiem - obiektyw ma największy wpływ na jakość
    > zdjęcia, to zapytam znawców, bo sam się nie znam:
    > jaki obecnie jest na rynku aparat kompaktowy, MAJĄCY NAJLEPSZY
    > OBIEKTYW, tzn. najbardziej zbliżony do typowych obiektywów
    > lustrzankowych? Zależy mi na b.wysokiej jakości zdjęć, ale tylko od
    > czasu do czasu.
    >
    > ps: mówiąc kompakt mam na mam na myśli nie tylko automatykę, ale małe
    > rozmiary i chowany obiektyw (ewentualnie chowany ale z możliwością
    > wymiany, nie wiem czy coś takiego jest).
> [...]

    Jesli cena nie ma znaczenia to tylko Leica X1. Nie bede sie rozpisywal
    o tym kompakcie bo latwo znalezc informacje w sieci. Jest to aktualnie
    najlepszy kompakt z najlepszym obiektywem. Przetestowany.

  • 25. Data: 2010-06-01 18:32:15
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hu39os$flv$1@node2.news.atman.pl>,
    Jester nabazgrał:

> [...]
    > powtarzają się co drugi dzień, ZAWSZE bez szkieł:
    > Sorry, że nie ten model, który sobie życzyłeś, ale ja pisałem o Leice w

    Ale to jest w ogóle inny system! Tutaj masz najtańszą M-kę na Allegro:
    http://www.allegro.pl/item1054149471_swietny_leica_m
    4.html
    Technologia lat 60-tych, od złotówki, ciekawe za ile pójdzie...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 26. Data: 2010-06-02 10:15:37
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 6/1/10 8:32 PM, l...@l...localdomain wrote:

> [...]
    4.html
    > Technologia lat 60-tych, od złotówki, ciekawe za ile pójdzie...

    Może jest świetny, gorzej, że - jak zwykle - bez szkieł... Abstrahując
    od tego, że jest bardzo duża szansa na to, że to podróba - kto na litość
    boską kupuje samo pudełko za ponad tysiąc złotych? Ja wiem, że najlepsze
    zdjęcia zrobiłem porównywalnym technologicznie Zenitem w latach
    osiemdziesiątych (i dlatego wiem, że ważniejszy jest dobry obiektyw),
    doceniam fakt, że puszka jest zapewne szczelna, niewykluczone, że nie
    nakłada klatek, może cudem działa światłomierz... To ile kosztuje
    obiektyw do niego?

  • 27. Data: 2010-06-02 11:20:52
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hu5b0a$fjt$1@node1.news.atman.pl>,
    Jester nabazgrał:

    4.html

    > Może jest świetny, gorzej, że - jak zwykle - bez szkieł...

    Do tego chodziło mi o to, że droższy od tej (dość nowej) R-ki którą wklejałeś.

> [...]
    > doceniam fakt, że puszka jest zapewne szczelna, niewykluczone, że nie
    > nakłada klatek, może cudem działa światłomierz... To ile kosztuje

    Fajnie, ale z drugiej strony są też tanie dalmierze. Ja swojego kupiłem
    za mniej niż 100pln i zdecydowanie było warto (nie jest to taki kloc jak
    ta Leica i ma AE, niewymienny ale bardzo dobry obiektyw, acz dużo mniejszy
    wizjer).

  • 28. Data: 2010-06-03 04:21:55
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Cze, 19:17, maxmarks <m...@o...pl> wrote:
    > Jesli cena nie ma znaczenia to tylko Leica X1. Nie bede sie rozpisywal
    > o tym kompakcie bo latwo znalezc informacje w sieci. Jest to aktualnie
    > najlepszy kompakt z najlepszym obiektywem. Przetestowany.
    Sorry... czy ktoś to kupuje? Zgrzebny wygląd + obiektyw niby dobry,
    ale w innych też występuje. Czyli marka za ciężkie pieniądze - to nie
    dla mnie.
    Jeśli z naleśnikiem, już lepiej poczekać na Sony NEX-3 o Nex-5 (lepsze
    video). Rewelacja wygląd, świetna matryca, ponoć świetny obiektyw,
    ceny podobno też, bo po raz pierwszy mają być ok. 2000 zł (tylko
    pewnie body).
    Mają być w czerwcu, tylko wciąż nie mogę dokopać się w Necie testów.

  • 29. Data: 2010-06-03 04:30:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... aa znalazłem
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10964&p=0
    ale wciąż brak profesjonalnego testu na obraz.