  • 11. Data: 2010-05-30 08:25:54
    Temat: Re: Jaki najlepszy cyfrowy aparat kompaktowy? (kompakt)
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <9...@g...go
    oglegroups.com>,
    Janeo nabazgrał:
    > ... faktycznie Lumix TX10 ma najlepszą automatykę, w tym tzw.
    > inteligentna etc, choć trochę odrzuca szerokokątny 25 mm obiektyw (a
    > oni się tym chwalą). Nie lubię krzywych krajobrazów.

    To pewnie nie jest stałka, więc w czym problem?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 12. Data: 2010-05-30 08:28:50
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Maj, 10:09, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Poza tym zdradz tajemnice - jak masz zamiar ocenic jakosc
    > samego obiektywu w kompakcie?
    Poprzez zapytanie, znających temat w grupie dyskusyjnej. Poważnie.
    Nie wnikam w techniczne szczegóły.

  • 13. Data: 2010-05-30 08:47:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Poprzez zapytanie, znających temat w grupie dyskusyjnej. Poważnie.
    > Nie wnikam w techniczne szczegóły.

    Najwyzszy czas zaczac, nie bedzie tracil czasu nadaremno ;)

  • 14. Data: 2010-05-30 10:19:55
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 30 maja 2010 09:18, Janeo wyraził następujacą opinię:

    > ... faktycznie Lumix TX10 ma najlepszą automatykę, w tym tzw.
    > inteligentna etc, choć trochę odrzuca szerokokątny 25 mm obiektyw (a
    > oni się tym chwalą). Nie lubię krzywych krajobrazów.

    Chwalą się bo mało który kompakt ma obiektyw szerszy niż 35mm.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 15. Data: 2010-05-30 10:26:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.05.2010 Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    napisał/a:
    > W niedziela, 30 maja 2010 09:18, Janeo wyraził następujacą opinię:

    > Chwalą się bo mało który kompakt ma obiektyw szerszy niż 35mm.

    Ciekawe czemu wszyscy posługują się ekwiwalentem.... ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 16. Data: 2010-05-30 10:34:13
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 30 maja 2010 12:26, Sergiusz Rozanski wyraził następujacą
    opinię:

    Żeby się pochwalić? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 17. Data: 2010-05-31 08:27:42
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Przeanalizowałem propozycje za które dziękuję i zorientowałem się, że
    moje wymagania to czysta fantastyka, jeszcze takich kompaktów nie ma.
    Bo mianowicie chciałbym kompakta z rozbudowaną automatyką zbliżoną do
    TZ10, ale z jasnym obiektywem i matrycą 17,3x13,0 mm jak w tych Micro
    4/3 np. z linii Olympusa PEN, Panasonika GF - do tego z chowanym
    obiektywem i zoomem :-). Ciekawe, ile to będzie kiedyś kosztowało...

    Pozostaje mi na dziś rozważyć któryś z kompaktów Micro 4/3 za b.
    wysoką cenę, albo pójść na kompromis za rozsądniejszą cenę i wybrać
    jednak Panasonika TZ10...
    Jeszcze nie wiem, ale dzięki wszystkim.
    Pozdr. - J

  • 18. Data: 2010-05-31 14:32:10
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 31 Maj, 10:27, Janeo <j...@g...com> wrote:
    "Pozostaje mi na dziś rozważyć któryś z kompaktów Micro 4/3 za b.
    wysoką cenę, albo pójść na kompromis za rozsądniejszą cenę i wybrać
    jednak Panasonika TZ10... "
    Lub zaszaleć i za b. wysoką cenę kupić Leice V-LUX 20 - co prawda to
    TZ-10 w innej obudowie, ale inni będą patrzeć z zazdrością :-)

  • 19. Data: 2010-05-31 14:38:33
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@e...go
    oglegroups.com>,
    Janeo nabazgrał:
    > Pozostaje mi na dziś rozważyć któryś z kompaktów Micro 4/3 za b.
    > wysoką cenę, albo pójść na kompromis za rozsądniejszą cenę i wybrać
    > jednak Panasonika TZ10...

    Coś z matrycą 1/2.33" jako kompromis? Wydawało mi się, że kompromis powinien
    być pośrodku, choćby taki LX3...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 20. Data: 2010-05-31 15:02:54
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/30/2010 12:26 PM, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ciekawe czemu wszyscy posługują się ekwiwalentem.... ;)

    ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --