  • Data: 2015-12-26 01:05:52
    Temat: Re: Jaki multimetr ~200zł
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-25 21:09, PeJot wrote:
    > Swoją drogą - po co w ręcznych multimetrach RS, który daje ledwie 1
    > pomiar na sekundę ?

    To i tak lepiej niz 0 pomiarów na sekundę.

    Do szybkich rzeczy mam oscyloskop, ale ma on kiepską rozdzielczość i
    dziadowski protokół. Niedawno musialem sobie zeszyć samodzielnie na AVR
    akwizycje napięcia tylko po to żeby sprawdzić kiedy występuje mi (i czy
    występuje) podskok napiecia ubijajacy okazyjnie cpu. To jest bardzo
    męczące, multimetr załatwił by temat bardzo prosto i skutecznie nawet
    przy tak powolnej akwizycji.