  • 41. Data: 2010-03-06 14:19:22
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub pisze:

    > a propos zielony to niedługo ST Patrics Day Dzyn!

    Nienie - St. Patrick's Dzyń Day!

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2010-03-06 17:09:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Nienie - St. Patrick's Dzyń Day!

    Niechcibedzie:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 43. Data: 2010-03-06 21:53:28
    Od: r...@p...onet.pl

    > Proponuje Rometa 125. Moze byc wersja z owiewką. Koszty eksploatacji
    > minimalne i prosta obsluga. Nowy z gwarancja
    > to koszt 2900 zł

    Gwarancja na ile km?
    Jak wygląda żywotność silnika w takim sprzęcie?

  • 44. Data: 2010-03-07 11:31:03
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km? [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości

    > Tak, teraz to widzę.

    Po którym piwku?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 45. Data: 2010-03-07 20:57:44
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "anonim" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie.
    > Czy motocykl w ogóle nadaje się do codziennych dojazdów do pracy, czy
    > raczej okazyjnie? Prawko zrobiłem, chciałbym coś kupić jak na moje
    > możliwości - czyli brak doświadczenia.

    Tylko skuter, do takiego użytku jest idealny.
    Zwinny i komfortowy, na "prawdziwym" motocyklu
    tego nie uświadczysz. Stary motocyklista jestem
    ale cenię sobie skutery, nawet te małe 50'tki.
    jazda jest wygodna nawet gdy złapie Cię deszcz.
    Mają bagażniki spore pod siedzeniem, radzę zwrócić
    uwagę na pojemność tego kufra, idealnie gdyby
    weszły dwa kaski, znaczy się duuży kufer pod
    siedzeniem.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 46. Data: 2010-03-07 21:30:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tomy M. pisze:
> [...]
    > Mają bagażniki spore pod siedzeniem, radzę zwrócić
    > uwagę na pojemność tego kufra, idealnie gdyby
    > weszły dwa kaski, znaczy się duuży kufer pod

    Ze skuterami są dwa myki - zazwyczaj małe koła i pozycja jak na kiblu,
    co oznacza że stan naszych nawierzchni bezpośrednio jest przekazywany
    bezpośrednio w kręgosłup. Mnie po całym dniu jazdy skuterem po Warszawie
    boli dolna część pleców.

  • 47. Data: 2010-03-07 22:00:05
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-07 22:30, Magic pisze:
    [..]
    > Mnie po całym dniu jazdy skuterem po Warszawie
    > boli dolna część pleców.

    No ale kolega chciał na dojazdy do pracy a nie cały dzień po Warszawie
    się kręcić :)

    --
    duddits

  • 48. Data: 2010-03-08 08:20:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tomy M." <t...@a...com> wrote:
    > Użytkownik "anonim" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > radzę zwrócić
    > uwagę na pojemność tego kufra, idealnie gdyby
    > weszły dwa kaski, znaczy się duuży kufer pod
    > siedzeniem.

    Majka aka Majesty ma olbrzymi kufer.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 49. Data: 2010-03-08 08:39:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    duddits pisze:
    > W dniu 2010-03-07 22:30, Magic pisze:
    > [..]
    >
    > No ale kolega chciał na dojazdy do pracy a nie cały dzień po Warszawie
    > się kręcić :)

    Ok, doprecyzuję - "cały dzień" oznacza kilka wyjazdów na krótkim
    dystansie lub jeden dłuższy dla załatwienia kilku spraw, przebieg
    sumaryczny między 15 a 40 km. O ile kilka krótkich wyjazdów nie robi
    różnicy, o tyle dłuższe wyjazdy są już odczuwalne.

  • 50. Data: 2010-03-08 09:26:05
    Od: n...@s...com

    On Sun, 07 Mar 2010 22:30:15 +0100, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >co oznacza że stan naszych nawierzchni bezpośrednio jest przekazywany
    >bezpośrednio w kręgosłup. Mnie po całym dniu jazdy skuterem po Warszawie

    Wieksze kola ma scarabeo, znajomy z powodzeniem uzywa by dojezdzac na
    ryby (do 100km po asfalcie i do 10 polnymi drogami). Jest bardzo
    zadowolony.

    pozdr
    newrom
    --