  • 31. Data: 2010-03-05 19:55:51
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    gildor napisał(a):

    > pracujesz w garniturze? bo jeśli nie, to co Ty zakładasz na siebie, że
    > tyle czasu tracisz? spodnie motto, w których łaże w robocie i kurtka.
    > czas dodany, to kask i rekawice. albo jedziesz motocyklem zaledwie 2min

    O jasny gwint! Zaraz tu będę wyliczać dokładnie czas.

    > mam stały. poza tym, autem nie lubie jeździć, bo to dla mnie rzecz, w
    > przeciwieństwie do motocykla, który jest jak maskotka. jest jak
    > przyjaciel. miś w rękach dziecka w przedszkolu.

    To fakt. Dojazd samochodem to konieczność, motocyklem - przyjemność.

    --
    M.

  • 32. Data: 2010-03-05 20:08:02
    Od: "Romek" <y...@g...pl>

    Proponuje Rometa 125. Moze byc wersja z owiewką. Koszty eksploatacji
    minimalne i prosta obsluga. Nowy z gwarancja
    to koszt 2900 zł

  • 33. Data: 2010-03-05 20:25:43
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-05 18:30, Paweł Andziak pisze:
    > Taa... U mnie kiedyś jazda rano do pracy w październiku zakończyła się
    > szlifem i tygodniem zwolnienia (na szczęście tylko tyle). Dobra rada:
    > najpierw się budzimy - potem jedziemy.

    No nie, to tak z przymrużeniem oka zostało napisane. Bardziej chodziło
    mnie o to, że kilka "podbramkowych" sytuacji na drodze do pracy (w stylu
    zajechanie drogi) stawia człowieka momentalnie do pionu :)

    --
    duddits

  • 34. Data: 2010-03-05 20:36:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 17:22, Magic pisze:

    > A że to idealne pierwsze moto dla dziewczyny to pełna zgoda.

    Bo najlepsze sa Romety. Wiem bo na preclach czytalem. Nawet jeden Wazny
    Pan takim jezdzi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 35. Data: 2010-03-05 20:41:47
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Mar 5, 9:36 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo najlepsze sa Romety. Wiem bo na preclach czytalem. Nawet jeden Wazny
    > Pan takim jezdzi.

    Jakie pifko trzaskasz? Ja Lwowskie. Prawie tak dobre jak z Czarnkowa.
    Dzyn!
    Daj se siana z Ibrahimem, na zdrowie ;)

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 36. Data: 2010-03-05 21:14:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Jakie pifko trzaskasz? Ja Lwowskie. Prawie tak dobre jak z Czarnkowa.
    > Dzyn!

    Zielony Ciechan. Dzyń !

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2010-03-05 21:47:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 21:41, Kefir pisze:

    > Jakie pifko trzaskasz?

    Noteckie, only.

  • 38. Data: 2010-03-06 09:52:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-03-05 14:36:43 +0100, Kefir said:

    > Kup skuter. Serio.

    jakis SYM GTS lub Burgman albo też Majesty się nada do jazd do pracy.
    SilverWing się zaczyna od 400ccm
    --
    Glub

  • 39. Data: 2010-03-06 09:54:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-03-05 15:06:51 +0100, Kefir said:

    > Elou!
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > No wlasnie, czekam tylko az kolega pojdzie za ciosem, poda konkretny
    > model i natychmiast lece zanabyc ten 'przewidywalny i tani w
    > utrzymaniu' jednoslad.

    Hond Inova, 125 i ponoć pali 1.25 lub okolice.
    --
    Glub

  • 40. Data: 2010-03-06 09:56:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-03-05 22:14:55 +0100, Magic said:

    > Zielony Ciechan. Dzyń !

    a propos zielony to niedługo ST Patrics Day Dzyn!
    --
    Glub