  • 51. Data: 2010-03-08 09:49:39
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > Gwarancja na ile km?
    > Jak wygląda żywotność silnika w takim sprzęcie?

    Oj słabiutko to wygląda. Braciak cioteczny dostał takie cudo. Jeździł
    okazyjnie "po okolicy" bo jeszcze prawka nie miał i po jakichś trzech
    miesiącach poszedł simering na wale, po ok pół roku szlag trafił tłok z
    pierścieniami (wypadło zabezpieczenie sworznia - resztę można sobie
    wyobrazić), w międzyczasie problemy z elektryką. Dodam, że o "sprzęta" dbał.

  • 52. Data: 2010-03-08 10:43:40
    Od: mk <d...@t...pl>

    Wg. mnie to coś takiego co ruszy (>150cm3), odjedzie spod świateł, coś
    czego katamaran nie będzie musiał wyprzedzać , coś czym jak wpadniesz w
    dziurę to da radę (>15"), coś w miarę wygodnego, dobrze jakby kufer się
    znalazł...a potem szybko stwierdzisz, że nie tylko te 18 km będziesz
    sprzętem załatwiał :)
    Pdr. M
    XT

  • 53. Data: 2010-03-09 09:46:12
    Od: anonim <a...@a...com>

    anonim pisze:
    > Pytanie jak w temacie.
    > Czy motocykl w ogóle nadaje się do codziennych dojazdów do pracy, czy
    > raczej okazyjnie? Prawko zrobiłem, chciałbym coś kupić jak na moje
    > możliwości - czyli brak doświadczenia.

    Zapomniałem sobie o tym poście.. no to teraz dopiszę trochę szczegółów:
    Dojazdy do pracy to tylko pretekst do kupienia motocykla :)
    Wyjeżdżając z domu do pracy mam dokładnie 2 skrzyżowania, jeden odcinek
    13-to kilometrowy i drugi 5-cio kilometrowy. Czas dojazdu samochodem w
    zależności od nasilenia ruchu to 25-40 minut. Jak się trafią korki to na
    odcinku ostatnich dwóch kilometrów - wtedy te dwa kilometry potrafię
    samochodem przejechać przez nawet 15 minut. No i na parkingu w pracy
    ciągle nie ma miejsca (czasem jeżdżę po nim szukając kilkanaście minut).
    Bardzo podobają mi się choppery - preferuję jazdę spokojną ale
    dynamiczną. Na oku mam Virago 535.
    Skutera nie chcę. Nie podoba mi się, głupio bym na takim czymś wyglądał,
    itd.

    --
    Krzysiek

  • 54. Data: 2010-03-09 11:27:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.03.2010 anonim <a...@a...com> napisał/a:

    > Zapomniałem sobie o tym poście.. no to teraz dopiszę trochę szczegółów:
    > Dojazdy do pracy to tylko pretekst do kupienia motocykla :)

    No jak tak, to kup to co ci się podoba.

    > Bardzo podobają mi się choppery - preferuję jazdę spokojną ale
    > dynamiczną. Na oku mam Virago 535.
    > Skutera nie chcę. Nie podoba mi się, głupio bym na takim czymś wyglądał,

    Skutery są praktyczne, w pewnych zastosowaniach. Choppery, czy inne
    armatury mają przede wszystkim dostarczać satysfakcji właścicielowi
    wyglądem. Więc kup sobie to co ci się najbardziej podoba.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 55. Data: 2010-03-09 11:35:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.03.2010 gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > łatwy w prowadzeniu? przecież one się przewracają. jakby motocykl był
    > łatwy w prowadzeniu, to mielibyśmy ich więcej na ulicach niż aut.
    > nie uważam, żeby motocykl był łatwy w prowadzeniu, a już zdecydowanie
    > nie jest przewidywalny. a przewidywalny =/= łatwy w prowadzeniu. absolutnie.

    Nie chce mi się rozwijać, przyjmuję że się nie dogadamy.

    Tak oczywiście, Ty masz rację.

    > praktyczny to jest skuter.

    Oczywiście.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 56. Data: 2010-03-09 17:18:11
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Brak doświadczenia + Virago 535 = ... będzie bolało
    szczególnie jeżeli do tego kupisz sobie kas bez szczęki :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 57. Data: 2010-03-09 17:34:20
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-09 18:18, Tomy M. pisze:
    > Brak doświadczenia + Virago 535 = ... będzie bolało
    > szczególnie jeżeli do tego kupisz sobie kas bez szczęki :-)

    virago 535 ??????? przeciez to rowerek jest...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 58. Data: 2010-03-09 18:05:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    anonim pisze:

    > Bardzo podobają mi się choppery - preferuję jazdę spokojną ale
    > dynamiczną. Na oku mam Virago 535.
    > Skutera nie chcę. Nie podoba mi się, głupio bym na takim czymś wyglądał,
    > itd.

    Spokojna ale dynamiczna jazda ?
    To faktycznie nie ma jak Virago 535.

    Na 535 jazda bedzie sie wydawac dynamiczna - Tobie.
    Dla calej reszty bedzie wygladac na spokojna albo nawet bardziej.

    Ale uwazaj, smiesznie wygladac na Virago 535 jest dosc latwo.

    W wiekszosci wypadkow, ekhmmm... wystarczy na nia wsiasc.

    KJ

  • 59. Data: 2010-03-09 19:07:19
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup
    > Brak doświadczenia + Virago 535 = ... będzie bolało

    Jaja sobie robisz?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 60. Data: 2010-03-09 20:25:28
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Spokojna ale dynamiczna jazda ?
    > To faktycznie nie ma jak Virago 535.
    >
    > Na 535 jazda bedzie sie wydawac dynamiczna - Tobie.
    > Dla calej reszty bedzie wygladac na spokojna albo nawet bardziej.

    owszem, uważam że dynamicznie można jeździć prawie każdym pojazdem.

    --
    Krzysiek