  • 11. Data: 2012-04-30 14:40:17
    Temat: Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2012 14:33, Gajos pisze:

    > Taa, tylko że to sporo łażenia (nie wszędzie mają wszystkie modele),

    Coś za coś.

    > poza tym takie pokazówki w sklepie a potem rzeczywiste użytkowanie to
    > potrafią być 2 różne światy (w sklepie wszystko wygląda "zajebiście").

    Zawsze możesz wziąć swojego laptopa i sprawdzić z nim.

    > No i zawsze to lepiej poczytać opinie tych, którzy już użytkują, albo
    > nacieli się na jakieś modele. W końcu nie każdy zmienia monitor raz na
    > 10 lat, są pewnie i tacy co raz na rok ;-)

    Ja mam od 7 lat, a zmieniłem tylko dlatego, że przez jakiś czas miałem
    baaaaaaaardzo mało miejsca (przeprowadzki) i musiałem się pozbyć
    znakomitego kineskopowego Hitachi.

    Za rok, dwa pomyślę ewentualnie o zmianie tego, bo w tej chwili to moje
    jedyne "centrum medialne" i do oglądania filmów solo jest OK, ale jak
    się tłoczy więcej osób... ;)

  • 12. Data: 2012-04-30 14:53:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Gajos nabazgrał(a):

    > Hehe, to przynajmniej mogli się postarać i 16:10 zrobić ;-))

    Do filmów jak znalazł 16:9 :)

  • 13. Data: 2012-04-30 16:26:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Gajos" <c...@t...com> wrote in message
    > Monitor zmieniam jakieś 1 raz na 10 lat

    nie przyzwyczajaj sie do mysli ze to co teraz kupisz wytrzyma 10 lat

  • 14. Data: 2012-04-30 21:08:54
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > januszek nabazgrał(a):

    > Jak by co :)
    >
    > Stan magazynowy:
    >
    > Mała ilość towaru na stanie magazynowym
    > Ilość na magazynie : 1 szt.

    pewnie obmacany pulkownik ;)

  • 15. Data: 2012-04-30 21:09:22
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Gajos" <c...@t...com> wrote in message
    >
    > nie przyzwyczajaj sie do mysli ze to co teraz kupisz wytrzyma 10 lat

    chyba ze eizo lub coe nietaniego.

  • 16. Data: 2012-05-01 10:47:13
    Od: Gajos <c...@t...com>

    W dniu 2012-04-30 14:53, Chris pisze:
    > Gajos nabazgrał(a):

    > Do filmów jak znalazł 16:9 :)

    No właśnie, a to nie da się filmu w 16:9 obejrzeć na monitorze 16:10?
    Poza czarnymi paskami na górze/dole to niby coś zmienia?

    --
    GJS

  • 17. Data: 2012-05-01 22:07:20
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Gajos" <c...@t...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie, a to nie da się filmu w 16:9 obejrzeć na monitorze 16:10? Poza
    > czarnymi paskami na górze/dole to niby coś zmienia?

    W dodatku na tym czarnym pasie można wyświetlać napisy.

  • 18. Data: 2012-05-02 00:46:50
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-04-30 21:08, Mateusz pisze:

    > pewnie obmacany pulkownik ;)

    Same nówki na magazynie mamy :) my nie MM :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 19. Data: 2012-05-02 00:47:59
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-01 22:07, maX pisze:

    > W dodatku na tym czarnym pasie można wyświetlać napisy.

    Po to są proporcje 16:9 żeby nie było pasów a filmy ogląda się w
    oryginale :P

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 20. Data: 2012-05-02 00:56:24
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-02 00:47, Chris wrote:

    > Po to są proporcje 16:9 żeby nie było pasów a filmy ogląda się w
    > oryginale :P

    dobra dobra, 16:9 i 1366x768 to najwieksza tragedia 2011/2012 ;)

    Ostatnio jak pamietam monitory mialy 768 w pionie gdzies w okolicach
    2001, teraz 95% ma 1366x768.. jezeli dla TV ma to srednie znaczenie, dla
    pracy wieksze.

    pomyslec, ze 10 lat pozniej 1600x900 to jakis rarytas.. hmmm, wracajac
    to watku - kazdy mniej durny player moze przeskalowac obraz tak by
    wypelnial caly ekran, traci sie niewiele, zyskuje na wielkosci.