  • 31. Data: 2012-05-07 13:58:08
    Temat: Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Czegoś takiego pewne z bliska nie widziałeś.
    > Ludzie zaczynają tego używać w domach do oglądania filmów
    > lub dogrania.

    W piękny słoneczny dzień :)

  • 32. Data: 2012-05-07 14:07:55
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-07, o godz. 13:58:08
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > RadoslawF nabazgrał(a):

    > W piękny słoneczny dzień :)

    W piękny słoneczny dzień to i na TV za wiele nie widać. Do oglądania
    przydają się rolety/żaluzje i porządny ekran - wtedy to ma sens. Wiele
    też zależy od projektora a tu z kolei wiele zależy od ceny. Ile razy
    już słyszałem płakanie że ktoś sobie kupił ładny projektor a obraz
    kiepski bo za mała jasność. Albo kupił projektor nie sprawdziwszy w
    jakiej wielkości pomieszczeniu to ma pracować i jakiej wielkości może
    być wyświetlany obraz. Albo że po 1000h pracy musi kupić lampę która
    kosztuje tyle ile projektor. Tanio nie znaczy dobrze - tu akurat bardzo
    wyraźnie to widać. I dziwią się potem że mój 9-letni rzutnik ma lepszy
    obraz w jasnym pomieszczeniu niż ich super-hiper-ultra nowoczesne
    urządzenie. ;-)

    Zdrówko

  • 33. Data: 2012-05-07 14:48:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > wyraźnie to widać. I dziwią się potem że mój 9-letni rzutnik ma lepszy
    > obraz w jasnym pomieszczeniu niż ich super-hiper-ultra nowoczesne

    No i wracamy do mojej pierwszej odpowiedzi: zaciemnione pomieszczenie, dobry
    projektor ... jak w modrę strzelił kino :)