  • 11. Data: 2011-12-26 20:35:54
    Temat: Re: Jaki monitor kupić
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik $M$ napisał:

    > Może w jakimś MediaMarkcie coś zobaczysz...
    > Niestety teraz trudno znaleźć sklep
    > który ma kilkanaście lepszych monitorów na składzie.
    > To mrożenie kasy.
    > Jakbyś taki znalazł to daj znać.

    bit w krakowie, zwykle mieli wiecej lepszych (eizo, nec) - dostepnych od
    reki :) Tak wlasnie kiedys wybieralem swoje obecne eizo, poszedlem i
    "przymierzalem" 5 modeli idac w goreeeeeeee... Wydalem 3 x wiecej niz
    planowalem, ale jestem zadowolony. Bo od reki o mozna byoi poogladac.
    Wiec nie zaluje nawet tego, ze moglem przez ceneo kupic 300 zlotych
    taniej... Ale musialbym czekac... :)

  • 12. Data: 2011-12-26 20:37:20
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > matrycą ? Spędzam sporo czasu przed tym monitorem i nie chcial bym
    > wywalić kasy na jakiś bubel. Dodam że nie gram także nie musi mieć
    > wygórowanych parametrów czasowych. Nie obrabiam grafiki także jakies
    > profesjonalne monitory z górnej pólki odpadają, ale jak się wczytalem w
    > parametry poszczegolnych matryc to chcialbym zostać przy S-PVA
    > oczywiście jeżeli takie matryce są jeszcze stosowane w sprzęcie średniej
    > klasy. Ostrość i kąty i glebia kolorów przynajmniej jak ten
    > stary Samsung no i oczywiście panorama ;) już się przyzwyczailem do

    Mam EIZO FlexScan S2231W, teraz są nowsze S2233W albo S2243W jak chcesz
    większą rozdziałkę.

    Jak dla mnie rewelacja.

    --
    Irokez