  • 1. Data: 2010-03-15 21:01:47
    Temat: Jaki monitor LCD, dwa konkretne modele.
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Witam.
    Zamierzam kupić monitor LCD 22-23". Będzie wykorzystywany głównie do
    internetu, dużo obróbki zdjęć (Lightroom), czasem filmy, rzadko gry (ale co
    jakiś czas polatam sobie na Flight Simulator X). Przeglądałem już google,
    fora, opinie i mam wybór między dwoma modelami: Dell 2209WA lub Samsung
    F2380. Może miał ktoś do czynienia z tymi modelami, może po parametrach
    jakieś wskazówki itp bo ja zatrzymałem się w rozwoju na CRT :).
    TIA

    --
    Krasnal...

  • 2. Data: 2010-03-16 10:15:35
    Temat: Re: Jaki monitor LCD, dwa konkretne modele.
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Krasnal napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Samsung F2380. Może miał ktoś do czynienia z tymi modelami, może po
    > parametrach jakieś wskazówki itp bo ja zatrzymałem się w rozwoju na

    Było już sporo o tym w archiwum między innymi moja opinia o Dellu (mam
    go na biurku). Upraszczając sprawę, Dell jest lepszy, ale ma fatalną
    czerń.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2010-03-16 13:17:48
    Od: ejek <e...@a...pl>

    W dniu 2010-03-16 11:15, Marcin Kocur pisze:

    > Było już sporo o tym w archiwum między innymi moja opinia o Dellu (mam
    > go na biurku). Upraszczając sprawę, Dell jest lepszy, ale ma fatalną
    > czerń.

    Też tak uważam, ładne i przyjemne... Kolory (bo "naturalne" to tylko w
    naturze... ;) ) ale czerń... Na poziomie lepszych TN

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-03-16 13:28:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:15:35 +0100, Marcin Kocur napisał(a):

    > Było już sporo o tym w archiwum między innymi moja opinia o Dellu (mam
    > go na biurku). Upraszczając sprawę, Dell jest lepszy, ale ma fatalną
    > czerń.

    Jak coś co ma fatalną czerń może być lepsze? :) Znaczy to, że ten Samsung
    jest beznadziejny.
    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-04-22 13:28:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Znaczy to, że ten Samsung jest beznadziejny.

    dlaczego?

    co ten samsung ma lepsze niz ten dell:
    - kontrast
    - kolory
    - input lag

    ale _smuzenie_ dyskredytuje tego samsunga jako monitor do grania;

    mialem tego samsunga i oddalem go wlasnie przez to smuzenie;

    dell'a nie mialem i zastanawiam sie nad nim albo nec'iem na ips'ie -
    - pva nie chce juz :(